Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı olsun abi, kazasız belasız güle güle kullan.
yalnız moralini bozmak gibi olmasın ama, dvd olayını diğer Vectra konusunda belirttiğinde dikkatimi çekmişti, şimdi fotoları görünce daha çok emin oldum.
dvd navigasyon cihazı fabrikasyon değil malesef. araç satıldıktan sonra bayide veya elektronikçilerde takılan Cyclone navigasyon sistemi.
hayırlı olsun abi, kazasız belasız güle güle kullan.
yalnız moralini bozmak gibi olmasın ama, dvd olayını diğer Vectra konusunda belirttiğinde dikkatimi çekmişti, şimdi fotoları görünce daha çok emin oldum.
dvd navigasyon cihazı fabrikasyon değil malesef. araç satıldıktan sonra bayide veya elektronikçilerde takılan Cyclone navigasyon sistemi.
teşekkürler çağrı fabrikasyon dediğim zaten sıfır alınırken opsiyona eklenmiş anlamında yani araçla birlikte servis onada garanti vermiş . aldığım vatandaşın elinde ekstra faturalandırılmış olarak
2 bin tl dvd sistemi
2 tl lpg sistemi
600 tl cam filmi
100 tl cam rüzgarlıkları
toplamda sıfır alınırken 4700 tl ekstra bunlar fatura edilmiş.
sıkıntı yok...
güle güle kullan
çok şık bir model
araç hakkında kötü şeyler söyleyenlerin genelde ortak noktası yüksek yakıt tüketimi.
bu model ilk çıktığında ben de kullanmıştım.otomatik olanı agresif kullanımda hem çok yakıyor hem de pek istekli ivmelenmiyordu.
sakin kullanımda hem boyutları hem de donanımı nedeniyle tercih edilecek bir model.