- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 492
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Hepsiburada ya sakın bulaşayım demeyin ismine aldanıp arkasındakilere aldanıp
firmadan bilgisayayar parçaları sipariş ettim tam 18 gün sürdü parçaların tamamını bana ulaştırmaları. neyse ulaştı diye şükür ederken ana kart bozuk çıktı çalışmadı geri gönderdim 10 gün oldu hala haber yok müşteri hizmetlerine mesaj yazıyorum cevap yok cevap gelsede "sorunuz hallediliyo bakılıyo yapılıyo en kısa zamanda gönderilecek" gibi atlatma taktikleri illallah ettim
üstelik sitede bir tane bile telefon numarası yok müşteri hizmetlerinin telefonu nu yazmıyo gönderdikleri faturada bile telefon fax numaraları yok. zor bela bi yetkili servisten tedarikçisine ulaşarak onlardan aldım telefonunu ( buradada vereyim belki ihtiyacı olan olur hepsiburada müşteri hizmetleri telefonu: 216 633 10 00 ) telefonlada ulaşmak ne mümkün.
hesaplı geldi diye sevinirken müşteri hizmetlerine ulaşmak için okadar çok telefon görüşmesi yapmışım ki bu ayki telefon faturamı görünce karıda gördüm
kusura bakmayın arkadaşlar bu şikayetimin yeri burası değil ama
kimsenin böyle bir duruma düşmesini istemediğim için uyarı anlamında yazdım
internetten alışveriş yapacağınız sitenin önce şu özellikleri varmı bakın:
1- müşteri hizmetlerine telefonla ulaşabiliyomusunuz(ürünü almadan önce arayın hatta)
2- urün stoklarında değilse fiyatına aldanıp almayın( haftalarca sürüyo gelmesi)
3- alışveriş yapacağınız kuruluşun mağazası gerçektede varmı (mümkünse kendi mağazası olan yerlerden alışveriş yapın çünkü çoğu alışveriş sitesi aracılık yapıyo sizden önce parasını alıyo gidiyo anlaşmalı olduğu firmdan ürünü alıyo size gönderiyo. hele hele arıza durumunda işkenceden beter oluyo ürünü siz siteye gönderiyosunuz onlar tedarikçisine gönderiyo tedarikçi servise gönderiyo daha bunun birde geri dönüşü var ölme eşşeğim ölmee
4- internette araştırın firma hakkında şikayetler ne yönde, çözüm bulabiliyorlarmı müşteriyi mennun edebiliyolarmı

firmadan bilgisayayar parçaları sipariş ettim tam 18 gün sürdü parçaların tamamını bana ulaştırmaları. neyse ulaştı diye şükür ederken ana kart bozuk çıktı çalışmadı geri gönderdim 10 gün oldu hala haber yok müşteri hizmetlerine mesaj yazıyorum cevap yok cevap gelsede "sorunuz hallediliyo bakılıyo yapılıyo en kısa zamanda gönderilecek" gibi atlatma taktikleri illallah ettim
üstelik sitede bir tane bile telefon numarası yok müşteri hizmetlerinin telefonu nu yazmıyo gönderdikleri faturada bile telefon fax numaraları yok. zor bela bi yetkili servisten tedarikçisine ulaşarak onlardan aldım telefonunu ( buradada vereyim belki ihtiyacı olan olur hepsiburada müşteri hizmetleri telefonu: 216 633 10 00 ) telefonlada ulaşmak ne mümkün.
hesaplı geldi diye sevinirken müşteri hizmetlerine ulaşmak için okadar çok telefon görüşmesi yapmışım ki bu ayki telefon faturamı görünce karıda gördüm

kusura bakmayın arkadaşlar bu şikayetimin yeri burası değil ama
kimsenin böyle bir duruma düşmesini istemediğim için uyarı anlamında yazdım
internetten alışveriş yapacağınız sitenin önce şu özellikleri varmı bakın:
1- müşteri hizmetlerine telefonla ulaşabiliyomusunuz(ürünü almadan önce arayın hatta)
2- urün stoklarında değilse fiyatına aldanıp almayın( haftalarca sürüyo gelmesi)
3- alışveriş yapacağınız kuruluşun mağazası gerçektede varmı (mümkünse kendi mağazası olan yerlerden alışveriş yapın çünkü çoğu alışveriş sitesi aracılık yapıyo sizden önce parasını alıyo gidiyo anlaşmalı olduğu firmdan ürünü alıyo size gönderiyo. hele hele arıza durumunda işkenceden beter oluyo ürünü siz siteye gönderiyosunuz onlar tedarikçisine gönderiyo tedarikçi servise gönderiyo daha bunun birde geri dönüşü var ölme eşşeğim ölmee

4- internette araştırın firma hakkında şikayetler ne yönde, çözüm bulabiliyorlarmı müşteriyi mennun edebiliyolarmı