internetten alışveriş

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan otto
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
3- alışveriş yapacağınız kuruluşun mağazası gerçektede varmı (mümkünse kendi mağazası olan yerlerden alışveriş yapın çünkü çoğu alışveriş sitesi aracılık yapıyo sizden önce parasını alıyo gidiyo anlaşmalı olduğu firmdan ürünü alıyo size gönderiyo. hele hele arıza durumunda işkenceden beter oluyo ürünü siz siteye gönderiyosunuz onlar tedarikçisine gönderiyo tedarikçi servise gönderiyo daha bunun birde geri dönüşü var ölme eşşeğim ölmee


bu normal birşey değil mi?

o siteler satış sitesi...ürünleri toptancılardan alıyorlar...
ben daha hiç rastlamadım 100.000 ürün çeşidini site kurupta satan bi toptancı....öyle olsa adı toptancı olmaz zaten :D
 
"mümkünse kendi mağazası olan yerlerden alışveriş yapın"

çoğunuz beni anlamıyorsunuz.
"damdan düşen bi adamın halinden ancak damdan düşen başka birisi anlar"
 
Reklam Olmayacaksa Hepsi Burda Derim Başkada Birşey Demem
 
3 yıldan beri hepsiburadanın müşterisiyim ama toplamında 7 kez alışveriş yaptım ve her seferinde sorun yaşadım 7 alışverişin 7sinde de mi şanssızlığım söz konusudur! lütfen arkadaşlar çoook dikkat edelim...
 
arızalı ürünüm gelsin değil hepsiburada dan alışveriş yapmak sitesine bile girmeyi düşünmüyorum

bakın aşağıda bana enson verdikleri cevap bu cevap 5 adet cevap verilmeyen mesajlarımın en sonuncusu. dün dayanamadım artık sinirlendim bu şekilde bi soru yazdım.6gündür cevap verilmeyen sorularım var. şimdi verdikleri cevaba bakarmısınız!!! sorunumun ne olduğunu bana soruyo!!!

22.01.2008 10:31:11 cevap veremiyormusunuz

günlerdir sorularım yanıtsız kalıyo yazmaya yüzünüzmü yok ürünü gönderemediniz bari açıklamasını yapın nasıl servizmiş nasıl tedarikçiymiş satmayın kardeşim ozaman bu ürünü.


22.01.2008 17:40:12 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Probleminizi açık bir şekilde tarafımıza iletmeniz durumunda sizlere gerekli yardım sağlanacaktır.
Saygılarımızla..
 
Ben de ilgili siteden 2003 yılında 256 mb. hafıza kartı almıştım. Bir müddet sorunsuz kullandıktan sonra kart arızalandı. (Fotoğraf makinesinin içinde duruyordu akmaz,kokmaz ama bozuldu.Tabii bu satıcının kusuru değil). Ben de garanti için gerekli faturaları kaybetmiştim ancak Hepsiburada bana eksik olan tüm belgeleri tedarik etti. Ben de bu belgelerle beraber garanti kapsamında yenisiyle değiştirilmesini istedim- ki zaten tamir edilemiyor-.Kartı gönderirken kart üzerinde yazan seri numarasını kendime not aldım. 15 gün sonra hepsibura bana (yenisiyle değiştirildiğini iddia ederek) kartı gönderdi. Aynı bozuk kartı (seri nosundan anlaşılıyor) bana iade etmişlerdi. Ben bu gönderdiğiniz de çalışmıyor diye itiraz ettim ancak dinleyen kim. Sonuçta 24 ay garantili kart 6. ayında elimde kaldı. Çektik sineye ancak ben 1 kaybetim onlar 1000 kaybetti....

Sabri Orkun Gündüz / 2004 Astra Njoy
 
Son düzenleme:
Valla ben biraz eski kafalıyım, internetten öyle kolay kolay birşey almıyorum.
Ancak bilgilendirme için teşekkürler
 
valla hepsiburada dan bir ürünü şişli yerine şile ye yollamışlardı ...hatta aradığımda ürün nerde die...ee şile de teslimatta kullandıkları kargo şirketinin bürosu olmadığı için ürün kargo şirketinin merkezine gitti oradan alın falan demişlerdi..bayağı bir laf ettimde en sonunda elime ulaşmıştı...bakmak için güzel bir site ama ben estore u tercih ederim...kataloğu falanda çok güzel
 
şikayetlere bakmak çok mantıklı değil bence. mesela şikayetvar.com a girin, araba şikayetlerine bakın. doğal olarak çok satan arabada şikayet sayısı da çok oluyor. lada da pek şikayet yok, zaten satmıyor. hepsiburada da öyle, yoğun şekilde kullanılıyor, arada bu tarz olaylar normaldir. ben en az 50 kere sipariş vermişimdir. hiç bir sorun yaşamadım.
 
Geri
Üst