Insignia veya 60.000 TL Değerinde Başka Araç?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DaRgUrE
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gökhan bey teşekkür ederim.
sozberk; C5'e de sıcak bakıyordum ama renault konusundaki tecrübelerim onun da bir fransız olmasından dolayı (ki çok benziyorlar) düşünmememe sebep oldu.

Ford konusunda kullanmadığım için bilemiyorum.

Ama almandan şaşmamak gerektiğii de biliyorum.
 
0 için iyi fiyat. Param olsa alırmıyım , alırım
 
Tabikide AStra j 1.6 180 lik istemiyorsunuz madem 115bg cosmo + bi kac opsiyon eklenilip alınabilir :):)
 
60,000 gibi gayet güzel bir bütçeyi 1,6 olarak sınırlandırmak pek iyi bir fikir gibi gelmedi bana. Sanki temiz düşük km li 2,0 dizel bir D sınıfı araç daha mantıklı gibi. Hem benzin fiyatları malum. Araba şehir içi kullanılacak diyorsunuz ama. D sınıfı 1,6 bir araç şehir içinde 10-11 litrenin altına düşmez.(1065 kg lik 1,6 astrayla 9,5 litre yakabiliyoruz) O yüzden şehir içi veya şehir dışı dizelden şaşmayın zaten ikinci el bakıyorsunuz zararınızda pek olmaz. En azından 0 alınan araçtaki kadar değer kaybı yaşamazsınız.
 
şahsen 60.000 liram olsa arabaya bağlamam.25-30.000 liralık bir araç alıp eşşek niyetine binerim
 
iyide sıfır orta halli marka yerine 2.el premium marka almakla bitmiyorki.
o premiumla servise bir gidin, servis fiyatından yada aracın yakıtından yakının, görevli size ne diyor bakalım :D

kaldı ki, kalite ve premiumluk BMW 5 serisinden, Mercedes E serisinden başlıyor bence.
premiumların D segmenti az paraya "ben BMW sahibiyim" demek için bence.

ayrıca, Insignia'ya 60.000 TL verilmez ise, ne kadar verilir?
Astra'nın fullünün 60.000 olduğu bir dönemde yaşıyoruz.
1.6 180 hp Insignia Edition + Elegance paket 59.140 TL
3-5 bin daha zorlayabilirseniz neredeyse Cosmo ayarında,
yada 67.000 liraya direk Cosmo alabilirsiniz.
ama bu araç size gitmez. Adıyaman'ın trafiğini bilmem ama sürekli şehiriçinde kullanacaksanız 10 litrenin altını düşünmeyin.
burada da araçla ilgili bir sorun yok bence. ne de olsa 1500 kg ve 180 beygir.
kullanıcılar aracın çok yakmasından pek şikayetçi değil, çünkü trafikte avladıklarını büyük keyifle anlatıyorlar :D şikayet edilen konu benzin fiyatı.

baskı balata sorunlu mu değilmi belli değil. iki türlü de kesin konuşamayız.
Insignia'nın sorun çıkan parçalarında Opel bayiye çağırıp değişim yada onarım yaptı. bunlar;
-kontak anahtarı elektronik, bir kere çevirip bırakıyorsunuz, araç çalışana kadar kendi marşa basıyor, eğer 20 saniye kontağı basılı tutarsanız da araç taşıma moduna geçiyordu.
bazılarında kontak iyi yağlanmamış, kontak takılı kalıyormuş, o yüzden araç taşıma moduna geçiyormuş, belirli serideki araçları çağırıp kontağın yağını değiştirdiler.

-arka diskler çiziliyordu. ön balatalar GM marka, arkalarda hillholder olduğu için TRW marka. balataları sert yapmışlar, buda disklerin çizilmesine sebep oldu. arka disk ve balatalar değiştirildi.

-bazı araçlarda DVD800 kendiliğinden kapanıyordu, onlar onarıldı

-aracın ön tamponu kavisli olduğu için plakalık takınca kenarları dışarıda kalıyordu, ön park sensörleri de onu algıladığından sürekli ötüyordu. onunla ilgili yazılım güncellemesi yapıldı.


baskı balatadan dolayı da benim duyduğum 2 kişi servise gitti.
yokuşlarda balata kokusu geldiğini yazanlar oldu, tabi hillholder'ında bunda etkisi var. alışık olmayanlar araç freni bırakana kadar yarım debriyaj bekliyor.
ama baskı balatayla ilgili servislere çağırmadılar. sanırım balatayla ilgili sorun yok.

ben size araç önerisi yapamayacağım, en azından Insignia hakkında fikir vermek istedim.
 
evet ben eski kasasına bile bayılırken bu mükemmel, arka yolcu koltuğunun genişliğine dikkat :D
 
Geri
Üst