İnsignia ve peugeot kaza hasarlı karşılaştıralım

yalçın

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
1,774
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
bu durumda pozisyonda soldakı araç ne marka olursa olsun bu hasarı alır crash test ler böyle yapılmaz
 

RIDVAN1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ocak 2010
Mesajlar
94
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Benim Amcam Gil Gaziantep'de Hasarlı Oto İşiyle Uğraşıyorlar. TR'nin Heryerinde Hasarlı Alıp Gelip Yapıyorlar Satıyorlar Ben Sanayide Çok Acaip Dolaştım Ve Çok Bir Büklüm Arabalar Gördüm Ama Alman Arabası Gibi Araba Ben Görmedim. Hasarlı Renault - Pejeout - Cıtroen Parçalarını Kaportacının Yapma Şansı %80 Opelinki Yapma Şansı Die Birşey Kalmıyor OLduğu Gibi Yenisini Takıyorlar Ne Kadar Kekiçlerse Kekiçlesin Ne Kadar Isıtırsa Isıtsın. Birtürlü Düzen Tuturamıyosun. Çok Sağlam Kaya Gibi Odun Gibi Yapmış Adamlar Biniceksen Made İn German Diyorum Öteside Yok Bu İşin. İlk Baştaki Karşılaştırma. İçin Saçma Ama Yinede 206'tının Çamurluğu Jilet Gibi OLmuş Eğerki Opel Kötü Bir Araba Olsa 206' Kesinlikle Baya Hızlı Vurmuşki İlerleyip Opelin Ön Kapıya Kadar Gelmesi Lazımdı Kalite Fark Orta Atası Neyse Kendiside O 90 Modelde Aynı 2009 Aynı Opel ;)
 

fırat ısık

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
345
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
su bı gercek alman arabaları cok gahtar ve sağlam gercekden almanlar arabadan anlıyolar bıde yahudı arabası volvo gercı volvoyu tek gecerım guvenlıkde .gene pejo ıyı hunday dıye bı marka araba yapıyomus galıba kartondan ınsıgnıyaya o vursyddı hunday akardıyon olurdu
 

eL_nino

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2009
Mesajlar
221
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu durumda pozisyonda soldakı araç ne marka olursa olsun bu hasarı alır crash test ler böyle yapılmaz

En onemliside Peugeot'un darbeyi aldigi yer genelde metalken,Opel'in darbeyi aldigi yer esneme ozelligi olan plastik tampon;araclarin siniflari ve dolayisiyla direnc ve burkulma dayanikliliklari;araclarin agirliklari ve tam carpisma anindaki hizlari ve bunun sonucunda da hiz ile birlikte kutlenin yaptigi basincin verecegi zarar.

Simdi bu kazayi nasil karsilastirirsin?Gelde karsilastir.
 

ustaoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
132
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Birincisi bu şekilde bir kazaya bakıp opel ne sağlammış demek yanlış olur... Elbette insignia 206 daha sağlam ancak bu 206 nın teneke, tabut vs. olduğu anlamına gelmez :) İkisi de kendi sınıfında yeterince güvenli araçlarıdır...

İkincisi ise iki tırın arasında kalmış insignia. Hangi kabini sağlam kalmış anlamadım :) arabanın 3te1 tırın altında. Önde yolcu varsa büyük ihtimalle ölmüştür...

Üçüncüsü ise ghent arkadaşın verdiği linkte ki çarpşma testlerinde ki corsa yeni kasa iken 206 bildiğiniz gibi eski kasa bir araç... Şuan ki corsanın mudaili 207 dir...

Ayrıca smart 120 ile vurduğunda elbette içinde ki insan g kuvvetine dayanamayıp iç kanama geçirecektir büyük ihtimalle ancak hangi araçla vurduğunuz da zaten sağlam kalırsınız ki smarttan kapıyı açıp inesiniz :)
 

icemaker

Kayıtlı Kullanıcı
48-Muğla
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
777
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
İkiside çürük sayılmaz ne istiyorsunuz otomobillerden kendi kafalarınızı vurun kafakafaya :)
 

hakaniko

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
324
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Birincisi bu şekilde bir kazaya bakıp opel ne sağlammış demek yanlış olur... Elbette insignia 206 daha sağlam ancak bu 206 nın teneke, tabut vs. olduğu anlamına gelmez :) İkisi de kendi sınıfında yeterince güvenli araçlarıdır...

İkincisi ise iki tırın arasında kalmış insignia. Hangi kabini sağlam kalmış anlamadım :) arabanın 3te1 tırın altında. Önde yolcu varsa büyük ihtimalle ölmüştür...

Üçüncüsü ise ghent arkadaşın verdiği linkte ki çarpşma testlerinde ki corsa yeni kasa iken 206 bildiğiniz gibi eski kasa bir araç... Şuan ki corsanın mudaili 207 dir...

Ayrıca smart 120 ile vurduğunda elbette içinde ki insan g kuvvetine dayanamayıp iç kanama geçirecektir büyük ihtimalle ancak hangi araçla vurduğunuz da zaten sağlam kalırsınız ki smarttan kapıyı açıp inesiniz :)

Tamamen katılıyorum.

Ek olarak smartta özel bir güvenlik kafesi olduğunuda unutmayın. yoksa kaputu kucağınızda tutmanız olası.

ForTwo’nun tasarımında hemen fark edilen bir diğer ayrıntı da gövde renginden farklı renkteki ‘Tridion’ güvenlik kafesi. Otomobili çepeçevre saran bu kafes otomobilin güvenlik düzeyini artırıyor.

2007 yılında Euro Ncap testine giren Smart ForTwo, beş üzerinden dört yıldızlık performans göstermiş bir model.

Böyle bir kabini olan aracın o 64km hızdaki çarpışma testinden 4 yıldız alması hayal kırıklığı yaratabilir. 120 km de iken kurtulmaları bence imkansız.

Ama o tırın altında kalan insignianın yerinde smart olsaydı daha sağlam olacağı kesin.
 
Üst