• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

"İLKERCE" balataları yine dağıttı !!!

VecTraTöR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
881
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
İyiki doğdun abi sağlıklı nice mutlu ve opelim.net li yıllara :p

işte buda hediyen :)
layık değil ama çam sakızı çoban armağanı :D

greddy_rs2.jpg
 
ulen emre tam ben açıyordum başlığı, helal olsun sana :)


ilker'cim mutlu yıllar , doğum günün kutlu olsun... ;)

dogumgunu10009-pasta.gif
 
:) nice mutlu yıllara ilker abi DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.:)
 
Doğum günün kutlu olsun İlker...
 
anaaa!!! 6 gün ne çabuk geçti yaa :)
İlker'cim doğumgünün kutlu olsun arkadaşım,nice nice mutlu senelere
 
doğum günün kutlu olsun İlker kardeş
 
Doğum günün kutlu olsun.
 
İlker bende Emre ile aynı hediyeyi alacaktım görüyor musun.
hediye almama gerek kalmadı sanırım :D

İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ OPELİM.NET'lisin ilker...

Opelim.Net ile birlikte yaşlan inşallah :)

Sevdiklerinle nice mutlu yaşlara inşallah...
 
herkese çok teşekkür ediyorum:)
 
Doğum günün kutlu olsun kardeş..
 
Geri
Üst