• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

İç hava sirkülasyon düğmesi

erhan116

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
18
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar iç hava sirkülasyon düğmesine basıyorum üzerindeki ışık yanar gibi oluyor ama yanmıyor... sorun düğmedenmidir yoksa hava kanallarını kapatan klepelerdemi..
 
:D :D :D sorunu yazalı daha yarım saat olmadı çözümü buldum.. konuyu silecektim ama belki başka bir arkadaşa yardımcı olur diye çözümünü yazayım dedim şimdi garaja gidip araçta denedim düğme çalışıyor.. sorun hava dağılımı düğmesi buğu önleme pozisyonundaysa iç sirkülasyon otomatik olarak devre dışı kalıyormuş :D
 
:D :D :D sorunu yazalı daha yarım saat olmadı çözümü buldum.. konuyu silecektim ama belki başka bir arkadaşa yardımcı olur diye çözümünü yazayım dedim şimdi garaja gidip araçta denedim düğme çalışıyor.. sorun hava dağılımı düğmesi buğu önleme pozisyonundaysa iç sirkülasyon otomatik olarak devre dışı kalıyormuş :D
Allah razı olsun kardeşim sabahtan beri kafama takılan sorunu çözmeme yardımcı oldun.Yorumu okur okumaz arabaya gittim baktım dediğin gibiymiş :)
 
:D :D :D sorunu yazalı daha yarım saat olmadı çözümü buldum.. konuyu silecektim ama belki başka bir arkadaşa yardımcı olur diye çözümünü yazayım dedim şimdi garaja gidip araçta denedim düğme çalışıyor.. sorun hava dağılımı düğmesi buğu önleme pozisyonundaysa iç sirkülasyon otomatik olarak devre dışı kalıyormuş :D
kardeşim Allah razı olsun iyiki silmedin dert sahibi olduk diye bir google yazayim dedim sayende hemen çözdük
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN
Geri
Üst