HKS SSQW Blow Off Valve & Chip Tuning || Corsa D

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bekapa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bekapa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
98
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Bugün blow taktırdım sonunda araca ve Mehmet ustayada chiplettim arabayı.. Blowdan şu an çok memnunum.. Yazılımda bir haftaya kadar daha güzel oturur araç alışır inş istediğim seriliği yakalarım arabada..

Burdan Blow'u satın aldığım GALERİCİ nicki Oğuz abime ve Mehmet ustaya teşekkürü bir borç bilirim..

Bu arada Blow sesi dinlemek isteyen olursa diye ufak bir vidyo çektim ilk günden.. Dururken fazla ses çıkartmıyor ama giderken yolda bütün gözler üstünüzde oluyor..

http://www.youtube.com/watch?v=QWva-8L63VI
 
Son düzenleme:
bolw off pedal altında swıclı sıstem ılemı takıldı acaba bende taktırmayı dusunuyorumdaa bu arada allah kaza bela vermesınnn ...
 
Teşekkürler Selçuk..
Pedal altından switch olmadan takılabilceği bir sistem yok sanırım çünki gazdan ayak çekildiğinde başka türlü anlaşılmaz ve valve devreye girmez..
 
orkun gülegüle kullan kazasız belasız inşallah hayırlı olsun
 
Çok teşekkürler Oğuz abi.. Amin Allah(cc) hiç birimize kaza bela vermesin..

Hakkını helal et valla abi emeğin geçti geldin buralara kadar, söktün getirdin..
 
Teşekkürler Selçuk..
Pedal altından switch olmadan takılabilceği bir sistem yok sanırım çünki gazdan ayak çekildiğinde başka türlü anlaşılmaz ve valve devreye girmez..

hmm anladım yanı bu benzini turbo araçlar gibi değil o zaman çünkü onlarda siviç olayı yok sanırım pedaldan çektiğin zamanmı sesi duyuyoruz yoksa pedala deviri yakaladıgımız zman sonuna kadar bastığımız zamanmı sesi duyuyoruz simdiden teşekkürler ...
 
Hepsinde switch vardır tahminim çünki ayak pedaldan çekildiğinde alet dereye giriyor..
Çalışma felsefesini anlarsan daha iyi kavrarsın olayı.. Şöyle açıkliyim sana..

Turbo otomobillerde turbochargerın oluştuduğu sıcak havanın tahliyesini sağlar, gazı bıraktığınız zaman turbonun sıkışmasını engeller. Dolayısıyla daha çok performans alırsınız ve turbonuzun ömrü kesin bir şekilde uzar. Tüm turbo otomobillerde mutlaka kullanılması gereken bir parçadır.
Her turbo beslemeli otomobilde bulunması gereken turbo timer turbonuzun ve motorunuzun sağlıklı bir şekilde hizmet etmesini sağlar, kullanım süresini uzatır ve dolayısıyla verimini arttırır.
Dünyanın en sesli 3 blow off undan birisi. (190 dB'e kadar ses)
Tamamen alüminyum gövde
Sertlik ayarlı
5-35 psi arasında çalışır
Universal. Her tür turbo araca monte edilebilir
Adaptörleri ile birlikte kutusunda teslim edilir
Tüm turbo araçlara uygulanabilir
Montajı kolaydır
Blow OFF Valfi vitesleri değiştirdiğnizde ya da yavaşladığınızda dakikada 100-150.000 kere dönen turbo tribünlerinin ani şekilde durup zarar görmesine engel olan ve çıkardığı "Pshhhht" sesi ile çevrediklerin dikkatlerini üzerine çeken bir sistemdir.Turbonun basıncını ayarlayan ya da onu direk olarak etkileyen bir sistem kesinlikle değildir.Turbo'nun devreye girmesinden sonra ayağınız gazdan çekmeniz durumunda ya da vites atarken
Turbo tribünleri hala dönmeye devam etmektedir. Ayağınızı gazdan çektiğinizde gaz kelebeği kapanır ve motora giden hava durdurulur ve geri çevirir.Geri çevrilen hava tekrar turbo bıçaklarına gider ve ters basınç oluştuğu için ani şekilde durmalarına sebebiyet verir.Ayağınızı tekrar gaza bastığınızda ise kelebek tekrar açılır ve turbo tribünlerinin tekrar dönmeleri beklenir.Bu ancak, motorun yeterli dönme hızına ulaşana kadar gerçekleşebilir ve belirli devirlerde yeteri basıncı(boost) üretir.Gaza basma ve Turbo tribünlerinin dönmeye başladığı, yeterli basınca ulaşıldığı an'a kadar ki geçen bu zamana "Turbo Lag" denilir.
Blow Off Valfi kelebekteki emişi algılar ve bir valf açarak aşırı basıncı bu valf vasıtasıyla atmosfere ya da valfin türlerine göre kademeli olarak atmosfere bırakır.Bu esnada içeride sıkıştırılmış basınç olmadığı için Turbo bıçakları serbest şekilde dönmeye devam eder ve ani şekilde durmasının önüne geçilir.Bunun sonucu olarak tekrar gaza basmanız durumunda, turbo bıçakları zaten döner durumda olurlar ve bu da Turbo Lagını azda olsa düşürür.
 
tabi bunlar benzinli araba için geçerli.benzilide gaz kelebeği olmadığı için turbonun yukarda anlatıldıgı gibi durma gerçekleşmez.
 
Güle güle kulan kardeşim ALLAH kaza bele vermesin....
 
Eyvallah kanka Allah hiç birimize kaza bela vermesin..
 
Geri
Üst