Hızlıal Yardım

Netden alışverişin en kötü yanı da bu zaten...sitelerdeki stok durumu bilgisi çok güvenilir olmuyor :( bugune kadar 8-10 kere netden ürün aldım henüz magdur olmadım ama her alışverişte bu risk hep aklıma geliyor...
 
www.sikayetvar.com a yaşadığınız sorunu yazın firmanın sizle nasıl ilgilendiğini o zaman görün. Eğer fatura kesilmişlerse ve taksitle almışsanız her ay taksit miktarınca geri öderler.
 
Ben sanalda alışveriş yaptığım zaman kapıda ödeme varsa alırım yoksa kesinlikle alışveriş yapmam birkez yaptım ondada sizinkine benzer bir sorun yaşadım ogün bugündür nette alışverişi kapıda ödeme ile yapıyorum ve ne alırsan al 3 günde geliyor
 
netten alışverişe hiç sıcak bakmıyorum malesef

ama bazı ürünlerde mecbur kalıp alıyoruzzz
 
Bu sıralar hızlıal.com sitesi iyice ipi koyverdi. Bir sipariş vermiştim, üç gün geçti baktım hala tedarik aşamasında diyor, bu sefer iptal ettim siparişi, bu sefer de iptal talebiniz değerlendiriyor dedi, bir üç gün de bu sürünce şarteller attı, güzel bir mesaj gönderdim kendilerine, iki gün de böyle geçti baktım cevap bile yazmıyorlar, bu sefer güzel bir döşendim, hemen cevap geldi, siparişiniz iptal edilmiştir, üç gün içinde paranız kartınıza iade edilecektir diye. Bu anlayışla yakında kapatırlar siteyi diye düşünüyorum. Kapatmasalar bile mallarını satacak müşteri bulamazlar.
 
Şikayetvar a da yazdım bu konuyu ama ordan da bir nane çıkmadı. Birkaç gün önce yazdım onaylandı hala ses yok.
 
Geri
Üst