Geçenlerde ölçüm yaptırdım 4 silindirin ki düşük çıktı usta siboblar değişecek dedi alıştırılacak hatta açmışken segmanlarıda değiştir ve kapak taşlanacak dedi baktım kapak taşlama dunyanın parası tamam taşlamak kolay iş değil parasında gözüm yok ama hararet yapsa,conta yaksa diyeceğim tamam kapak atma yapmış olabilir ama sibab arızası yada segman arızası sebebıyle kapak taşlanmalı mı ben çok uyarlayamadım kafamda kapak zaten takılı hararet yapmamış contası sağlam temizlenıp contası yenılenıp neden takılmaz buda ayrı bır usta stratejisi mi diye düşünmeye başladım.malum herkesın kesesı değerlidir parayı kolayla kazanmıyoruz.ki forumda gezen arkadaslar kendılerı bır çözüm bulabilirmiyim diye dolaşıyor yada çok meraklı oluyor.zengın zaten arza yapsa bırakıyor yetkılı servıse alıyor idame aracı takılıyor yanlışmıyım.