Hava yastığı nası açılır bilen varmı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan masques
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
setapxxx' Alıntı:
opellerde aracın tam ortasında el frenini altında bir beyin var bu beyne iki tane yan hava yastığı senserü,iki tanede de emniyet kemeri jopları yardımcı oluyor.önden yada arkadan bir darbe anında orta konsuldaki beyin motor beyniyle aracın hızı konusunda temas ta oluyorr.bu sayede aracın çarpma anındaki darbe si hasaplanıyor.60 km in altındaki hızlarda hava yastığı acılmıyor.yani otomobilin önünde ve arkasında başka bir sensör yok.diğer hava yastıklarına gelice ön kapılarda bulunan sensörlerde aynı şekilde derbe hesaplaması yapıyor örnek kapıya futbol topu çarptı bunu darbe derecesi ve hızı beyinde mevcut onun için hava yastıkları acılmıyor.ama aynı hızda yandan otomobil yada motorsiklet carptığında acılıyor..ayrıca önden derbe anında pedallar yukarı katlanıyor ve emniyet kemeri jopları sizi koltuğa doğru çekiyor.ama emniyet kemeriniz bağlı değilse siz direksiyona kapaklanırken ordan yüzünüze 10 tonluk bir yük le geen darbe kafanızı gövdenizden ayırıyor.buna opel astrada yakın bir arkadaşımızda şahit olduk allah rahmet eylesin
arkadaslar emniyet kemrinizi lütfen takın
 
özür

mtnplus' Alıntı:
setap emniyet kemeri bağlı değilse airbag açılmaz diye biliyordum bir yanlışlıkmı var.
nezamandır bu konuyu arıyorum sonunda buldum.aslında acılmaması lazım cünkü dediğim gibi arkadaşımızın ve birçok kişinin bunun yüzünden can kaybı oldu.adamın kafısını arka camdan fırlamış çok uzakta buluyorsun yada kaburgaları kırılanlar...opel bu konuda çok zayıf ama yapılan bir çalışma yok.olay çok basit aslında.beyne giden kontak ceyranını emniyet kemerinin sokulduğu yere koycak ve kemerin takılan metal kısmı,kemer takılınca devreyi tamamlayıp beyni aktif hale getircek.direk ceryan kesmek arıza lambasının yanmasına neden olabilir.mühendislerin bunu uygulamaya koyması gerekli.paramızla mezar alıyoruz aslında..siz siz olun kemer takamayı ihmal etmeyin astra h larda kemer ikaz sesi var.müşteri geliyo bakıyorum kemer takılı ötmesin diye kemeri takmış ama kaza yapsa kendi ötcek haberşi yok..yazık çok yazık
 
setapxxx' Alıntı:
nezamandır bu konuyu arıyorum sonunda buldum.aslında acılmaması lazım cünkü dediğim gibi arkadaşımızın ve birçok kişinin bunun yüzünden can kaybı oldu.adamın kafısını arka camdan fırlamış çok uzakta buluyorsun yada kaburgaları kırılanlar...opel bu konuda çok zayıf ama yapılan bir çalışma yok.olay çok basit aslında.beyne giden kontak ceyranını emniyet kemerinin sokulduğu yere koycak ve kemerin takılan metal kısmı,kemer takılınca devreyi tamamlayıp beyni aktif hale getircek.direk ceryan kesmek arıza lambasının yanmasına neden olabilir.mühendislerin bunu uygulamaya koyması gerekli.paramızla mezar alıyoruz aslında..siz siz olun kemer takamayı ihmal etmeyin astra h larda kemer ikaz sesi var.müşteri geliyo bakıyorum kemer takılı ötmesin diye kemeri takmış ama kaza yapsa kendi ötcek haberşi yok..yazık çok yazık

maalesef öyle ustacım şirketin megane II sindede ben öyle biniyorum hurdalıktan emniyet kemerinin o giren kısmından buldum kestim boş olarak takılı duruyor devamlı olarak cook yanlış bişey ama işte alışkanlık olsa gerek takmıyoruzz:(:(
 
emniyet kemerini ses kesilsin diye takmanıza gerek yok.Emniyet kemerini çıkarmasını saglayan dügmeye basın(kırmızı olur genelde)çekin kemer takılı degil ikaz sesini kesiyor:) yol boyunca da ötmüyor.
 
irfan_1' Alıntı:
emniyet kemerini ses kesilsin diye takmanıza gerek yok.Emniyet kemerini çıkarmasını saglayan dügmeye basın(kırmızı olur genelde)çekin kemer takılı degil ikaz sesini kesiyor:) yol boyunca da ötmüyor.

opel icin filan olabilir ama megane alırken özellikle sordum nasıl keserim diye bu sesi böyle dediler bende yapıyorum öyle:):)

cogu arbada dedigin gibi olabilir volvolar dada 2 dak ötüyor sonra susuyor
 
denemek lazım megan ı da satıcılar der uygulama esas malım kötü diyen duydun mu?dene nasılsa ücretsiz servise de gerek yok:)
 
walla kiminse yazık olmuş(bndekinin aynısı)
kazal1rs2.jpg
kazal3mu4.jpg
 
setapxxx' Alıntı:
opellerde aracın tam ortasında el frenini altında bir beyin var bu beyne iki tane yan hava yastığı senserü,iki tanede de emniyet kemeri jopları yardımcı oluyor.önden yada arkadan bir darbe anında orta konsuldaki beyin motor beyniyle aracın hızı konusunda temas ta oluyorr.bu sayede aracın çarpma anındaki darbe si hasaplanıyor.60 km in altındaki hızlarda hava yastığı acılmıyor.yani otomobilin önünde ve arkasında başka bir sensör yok.diğer hava yastıklarına gelice ön kapılarda bulunan sensörlerde aynı şekilde derbe hesaplaması yapıyor örnek kapıya futbol topu çarptı bunu darbe derecesi ve hızı beyinde mevcut onun için hava yastıkları acılmıyor.ama aynı hızda yandan otomobil yada motorsiklet carptığında acılıyor..ayrıca önden derbe anında pedallar yukarı katlanıyor ve emniyet kemeri jopları sizi koltuğa doğru çekiyor.ama emniyet kemeriniz bağlı değilse siz direksiyona kapaklanırken ordan yüzünüze 10 tonluk bir yük le geen darbe kafanızı gövdenizden ayırıyor.buna opel astrada yakın bir arkadaşımızda şahit olduk allah rahmet eylesin

KesinLikLe her harfine katıLıorum.....

Çoğumuz bunu yapmıoruz ama işte oLayLar bize örnek oLsun...
 
aynen bende 2 ay önce kaza yaptım aracım 40 km falandı kemerim takılıydı airbagler açıldı, kemer olmasına rağmen 1 ay kaburgalarım(tam o bag in açıldığı yer) çok fena acıdı, ama yan koltukta kimse yoktu ama o tarafta açıldı, bide airbagler patlayınca emniyet kemerleride iptal oluyor o da tam tersine benim sürücü tarafındakinden kart çıkmadı(yani çalışıyo), gitti yolcu tarafındakinden kart çıktı, ben de anlamadım...
 
Geri
Üst