- Katılım
- 16 Ağu 2009
- Mesajlar
- 16
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42

Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Kaputun sol kenarından hafiften buhar geliyordu.Hararet göstergesine baktım 100'e yakındı.Stop ettim.5 dakika bekledim.Çalıştırıp 50 metre ileriye uygun biyere çektim.95 civarındaydı.Arabayı stop edip kaputu açtım. radyatör fanı çalışmıyordu.Bu normal mi? Stop ettiğim halde motoru soğutmaya devam etmesi gerekmez mi? (hararet 93-95 arası)
bana kalırsa o hafif buhar kapaktan kaçırıyor. bir gözlemleyin su kabının kapağının contasında sorun olabilir... araç su kaynatsa buhardan durulmaz...Hayır stop edince duruyo fan 95 derecede
benim aracın fanı kontağı kapatınca da çalışıyor hattaaaa iki fan birlikte çalışıyorrrkontak kapalıyken fan çalışmaz;kontak açık ya da araç çalışır vaziyetteyken fan çalışlır opellerde; stop etmeden biraz rölantide beklemeli ve stop ettikten sonra kontağı araç soğuyana kadar açık tutmalıydınız; eğer kontak açıkken fan çalışıyorsa sorun farklı bir yerdedir; bir yerde su kaçağı olabilir ya da devirdaım pompası bozulmuştur........
105dereceye kadar yolu var...normali 80 derece değilmidir bunun?
1 saat sonra arabayı sıkıştırarak inişli çıkışlı yolda 15 km yaptım.Hararet göstergesi en alt seviyeye yapışmıştı ve kalkmadı hiç. Bu sefer 3-4 vites kullandım hep
evet kardeşim.su seviyesi iyiydi ve 1 çay bardağından az su aldı sadece.bunu yapmadan önce su seviyesini kontrol ettin mi