hararet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan s_erkan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
corsayla rampa cıkarken tesadüfen hararet göstergesine baktım ve ibre kırmızıdaydı.kenara cektım stop etmeden bekledım.düştü yavas tavas eve geldim.baktım sogutma suyu doldurulan depoda su kalmamıstı. bunun sbebi neden olabilir?son zamanlarda sag ön paspasın altında ıslaklık görüyordum bununla bir baglantısı olabilirmi?bu olay araca zarar vermiş midir?
tesekkürler....

benzer bi olay bizim eski arabamızda meydana gelmişti
araca koyduğumuz antifiriz tee arka koltuğun paspasını ıslatmıştı
su almış yürümüş
sorun kalorifer radyatörünün delinmesiymiş
150 liraya değiştirdiler
 
tesekkürler ..umarım dediğin gibi cıkar..conta olmasından korkuyorum...
 
büyük ihtimal kalorifer hortumunda bi kaçak var. arkadaşlar ek bi bilgi vereyim. hararet göstergesi cok yükseldiyse. kaloriferi sıçak konumda en yüksek seviyede çalıştırın. bu sogutma suyunun sogumasını saglıyor.benim bi kere fan müşiri bozulmustu koru dagının tepesinde. fan açmıyordu. 40 km bu şekilde servise kadar gittim.

güzel bilgi. bi ekleme yapayım. son hızda sıcak üflerken hala bi düşme olmuyorsa ve uzun süre kırmızıda gidildiyse artık yapacak bişey yok, kenara çekip kaloriferi çalıştırmaya devam etmek lazım. en önemlisi ise sakın ama sakın kontağı kapatmamak lazım.
 
Müzmin arıza

Benim kullandığım 2 Corsa' dada kalorifer radyatörü delindi sanırım bu opellerde fiks arıza. geçen hafta yine paspasın nemlendiğini gördüm ama yeter artık deyip kalorifer radyatörünü değiştirmektense delik onarıcı toz attım şimdilik kesti ama diken üstündeyim. Radyatörü değiştirmek birşey değilde söküp takarken göğüsün içine ediliyor...
İllallah bu radyatörden:mad:
 
arkadaşlar.yağ esansörü mü ne bozulmuş
ondanmış

değişti
parça fiyatı 370 ytl
yağ su derken 650 tuttu
 
............
 
büyük ihtimal kalorifer hortumunda bi kaçak var. arkadaşlar ek bi bilgi vereyim. hararet göstergesi cok yükseldiyse. kaloriferi sıçak konumda en yüksek seviyede çalıştırın. bu sogutma suyunun sogumasını saglıyor.benim bi kere fan müşiri bozulmustu koru dagının tepesinde. fan açmıyordu. 40 km bu şekilde servise kadar gittim.
Arkadaşımın dediği gibi, harareti düşürmenin en kolay yolu kaloriferi sıcak konumuna almak ve fanı en sona getirmektir. Kaloriferden eğer sıcak hava gelmez ise soğutma tesisatında su kalmamıştır, en kısa zamanda tamamlanmalıdır. Önemli not: Sıcak motora su ilave ederken mutlaka motor çalışıyor olmalıdır.
 
Arkadaşımın dediği gibi, harareti düşürmenin en kolay yolu kaloriferi sıcak konumuna almak ve fanı en sona getirmektir. Kaloriferden eğer sıcak hava gelmez ise soğutma tesisatında su kalmamıştır, en kısa zamanda tamamlanmalıdır. Önemli not: Sıcak motora su ilave ederken mutlaka motor çalışıyor olmalıdır.


yanlış anlamadıysam radyatör suyu eksikse kaloriferin ısıtmasıda zor oluyor dediniz öylemi?
 
Geri
Üst