gm batarsa opel yedek parçaları ne olacak acaba :S:S:S
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Gencler bari siz yapmayin ! Bir GM in batmasi ne demek dusunun ! Binlerce GM calisani issiz,yan sanayide milyonlar issiz demek. Bunun yarattigi ekonomik gocme icine daha sonra Opel'inide surukler, Toyotasinida ve daha akliniza ne gelirse.
Turkiye ye geldigimde farkettim, buyuk grup zaten devamli zamlarla, dolar artisiyla, ekonominin kotuye gidisiyle yasadigi icin global krizin etkisini, ciddiyetini pek farketmiyor ama dedelerimizin anlattigi gibi ayakkabilarimizi kemirecegimiz gunlerin cok yakinda geri gelme olasiligi cok yuksek. Boyle bir ortamda dua edelimde dunya ekonomisinin temel direklerinden biri olan GM de ayakta kalsin.
tüm işletmeler baki (sonsuz ömürlü) olacakları kanaatiyle kurulur ama hiç bir firma sonsuz ömürlü değildir..
Artı, ekonomik krizlerde ilk etkilenecek olan sektörler lüks tüketim sektörleridir. Otomobil,inşaat, iletişim, elektronik gibi sektörler azalan talepten ilk etkilenenlerdir.
Artıı, gm grubu uzun dönem piyasa koşullarının çokda stabil olmayacağını bildiği halde, açgözlülük yapıp saab gibi firmalara yatırım yaptı. Temkinden ve tedbirden uzak yöneticiliğin kurbanı oldu..
Ve bu nedenlerden dolayı da yardım alamıyorlar; yani hiçbir ülke yada kredi kuruluşu şu kriz döneminde lüks tüketime dönük olan otomotiv sektörüne kredi vermez.
Millet pabuçlarını kemirmesin diye temkinli davranır; gıda gibi zorunlu tüketim sektörlerine destek vermekde haliyle daha mantıklıdır..
Artııı; sektör çalışanlarından işsiz kalacakların sayısı zannedilen kadar fazla olmaz. Ana üretim bölümü çalışanları, arge bölümü çalışanları ve satış bölümü çalışanlarından feragat edilecektir. Ki bu personelde genelde donanımlı, eğitimli ve kalifiye oldukları için öyle hepten ortada kalacak elemanlar değildir.
Yedek parça sanayiinde çok büyük değişiklik olmaz, çünkü bu sektör piyasadaki kullanılan araçlara dönük üretim yaptığı için, bir nevi lüks tüketimin "zorunlu" kısmını oluştururlar.
Ez cümle; kendi düşen ağlamaz.. İşsiz kalacağı, kahrolacağı, piyasaları tetikleyeceği zannedilen kişi sayısı çokda fazla değil. Kas gücüyle çalışmayan, beyaz yakalı olarak tabir edilen bu kişilerin zaten belli bir birikimleri de vardır..
BREHH ABİ SENDE ÖYLE Bİ YAZMIŞSINKİ GM BATSA YANDIK BİZ PABUÇLARI KEMİRCEZ. GM BATSA NOLCAK TÜRKİYEDE Bİ ÜRETİMİ Mİ VAR EN FAZLA TAMİRCİLER YEDEK PARÇA BULAMAZ DİCEM AMA ÖYLE BİŞEYDE OLMAZ. BATSIN GM BENCEDE
GM'in bu duruma gelmesinin esas nedeni dünyada petrol fiyatlarının tavan yaptığı dönemde GM'in başındaki geri zekalının Hummer ve diğer petrolle beslenen arazi taşıtlarına ağırlık vermesi oldu.
eger yazdiklarimdan gm batarsa pabuc kemiririz dedigim anlami cikiyorsa ben zaten susayim...