- Katılım
- 29 May 2011
- Mesajlar
- 860
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
Bugün işyerindeyken GM Türkiye'den bir bayan telefon etti ve yeni aldığım aracımla ilgili anket yapmak istediklerini söyledi. Daha önceden de aracı aldığım bayiden 3 kez (aracı aldıktan sonra her ay) arayıp telefonda kabaca bir memnuniyet anketi yapmışlardı. Bu da öyle olacak sandım başta; ama sonra yüzyüze görüşmek istediklerini söyleyince şaşırdım. Bayiye falan çağıracaklar müsait olduğum bir zaman diye düşünürken, "adresi verin, biz arkadaşları göndereceğiz" diyerek şaşkınlığımı biraz daha artırdılar. 15-20 dakika kadar sürecekmiş sanırım. Müsait olduğum bir zamanı sorup, randevu verdi. Yarın işyerime gelecekler anket için.
Bu şekilde bir uygulama ile karşılaşan oldu mu aranızda? Anketi ne kadar ciddiye alırlar bilmiyorum ama bu uygulama benim çok hoşuma gitti açıkçası. Acaba Opel eskiden de böyle uygulamalar yapıyor muydu, yoksa Türkiye'de Opel'in (ya da daha genel olarak GM'in) satış sonrası hizmetlerinden ettiğimiz şikayetler yavaş yavaş etkisini göstermeye başlıyor mu?
Bu şekilde bir uygulama ile karşılaşan oldu mu aranızda? Anketi ne kadar ciddiye alırlar bilmiyorum ama bu uygulama benim çok hoşuma gitti açıkçası. Acaba Opel eskiden de böyle uygulamalar yapıyor muydu, yoksa Türkiye'de Opel'in (ya da daha genel olarak GM'in) satış sonrası hizmetlerinden ettiğimiz şikayetler yavaş yavaş etkisini göstermeye başlıyor mu?