Geri Dönüş Rekorunda Benzin Kaçağı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan berkay1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

berkay1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
664
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
58
Siteyi ziyaret et
Araçta benzin kokusu gelmekteydi ve tamirciye gittim. Enjektör kütüğünün çıkışında bulunan geri dönüş rekorundan benzin kaçtığı görüldü ve sıkınca geçmişti. Bu kaçak yine başladı. Bu hortumun değişimi zormudur. Presli olan ve 30 cm kadar olan bu hortum aracın üzerinde değişebilirmi yoksa aracın altına kadar giden bölümün sökülmesimi gerekli? Tecrübeli arkadaşların görüşlerini bekliyorum...
 
geri dönus rekorundakı basınc fazla olmaz normal hortum takılabılır ama iç acıcı bırsey olması ıcın rekor komple sokulup hortumcuda preslı bı sekılde degısecek
 
geri dönus rekorundakı basınc fazla olmaz normal hortum takılabılır ama iç acıcı bırsey olması ıcın rekor komple sokulup hortumcuda preslı bı sekılde degısecek

Hortomun demir rekor içine giren kısmı araç üzerinde değişirmi ustam. Yoksa demir rekorundamı sökülmesi gerekiyor?
 
aynı hortumdan yapılması ıcın rekorun sokulmesı gerekır arac uzerınde olmaz
 
aynı hortumdan yapılması ıcın rekorun sokulmesı gerekır arac uzerınde olmaz

Ustam ben yanlış yazmışım, geri dönüş değil giriş rekorundan kaçırıyor. Ama her zaman değil. Özellikle motor soğukken ilk çalıştırma anında. Rekoru söküp takıyorum geçiyor. İşin tuhaf tarafı tamirciye gidiyorum değişim için hiç bir kaçıntı yok.
 
Hocam inanır mısınız aynı sorun bende de var ve 1 yıldır bunun sıkınıtısını çekiyorum.Hortumu kaç kere kestiler taktılar olmadı.Hortumları değişelim dediğim zaman aman abi orjinalinden başkasını takma 15 gün sonra yine gelirsin diyorlar.Telli hortum diye birşey varmış 6 bar basınca dayanıklı onu taksak nasıl olur acaba?Araçlarını turboya çevirenler o hortumları neyle değişiyorlar?


Dediğiniz malzeme depodan motor kaputuna gelen hortumun girdiği yer mi ? Bir giriş bir de çıkışı var yuvarlak bi alet ? Resim çekebilirseniz eğer aynısı olup olmadığını söyleblirim?
 
Hocam inanır mısınız aynı sorun bende de var ve 1 yıldır bunun sıkınıtısını çekiyorum.Hortumu kaç kere kestiler taktılar olmadı.Hortumları değişelim dediğim zaman aman abi orjinalinden başkasını takma 15 gün sonra yine gelirsin diyorlar.Telli hortum diye birşey varmış 6 bar basınca dayanıklı onu taksak nasıl olur acaba?Araçlarını turboya çevirenler o hortumları neyle değişiyorlar?


Dediğiniz malzeme depodan motor kaputuna gelen hortumun girdiği yer mi ? Bir giriş bir de çıkışı var yuvarlak bi alet ? Resim çekebilirseniz eğer aynısı olup olmadığını söyleblirim?

Depodan gelen demir rekor değil, motor kaputu içinde demir rekorla enjektör kütüğünün arasındaki giriş hortumu ve bu hortumun enjektör kütüğüne giriş kısmındaki presli yerden kaçırıyor. İlginçtir, her zaman kaçırmıyor, özellikle araç soğukken ve ilk çalıştırma anında herzaman değil ama son zamanlarda sık sık. Değiştirmeye gittim 2 defa kaçak yok ve tamircim hiç elletme dedi.
 
Arkadaşın tavsiyesi üzerine presli metalin boşluklarından japon yapıştırıcı döktüm ve bir güzel kurudu. Kaçak presli yerden geliyordu. Bana tavsiye eden arkadaş aynı hortum değil ama yine barı yüksek çalışan bir hortumda denemiş. Bakalım nasıl olacak. Resim ekledim.
 

Ekli dosyalar

  • 001.webp
    001.webp
    20.8 KB · Görüntüleme: 56
  • 002.webp
    002.webp
    18.3 KB · Görüntüleme: 45
  • 003.webp
    003.webp
    24 KB · Görüntüleme: 43
japon o bölgeyi sertleştireceğinden daha fazla kaçak verme ihtimali var.
 
japon o bölgeyi sertleştireceğinden daha fazla kaçak verme ihtimali var.

Buda bir ihtimal tabiki. Ama japon içine iyice yerleşmişse boşluguda doldurup kaçağı önleyebilir. Tabiki bekleyip göreceğiz.
 
Geri
Üst