Garip Bişey

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tjet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
200ü rahat yapması lazım ıslak kuru havada..! sorun var;)
 
benzinle dene, Benzinle rahat rahat 190-200'lere çıkman lazım. eğer bu sürate çıkarsan sorun LPG regülatöründe, basıncın çok düşük, yükseltilmesi gerekecek.

sıkıntı yapma, hallolur

Arkadaşlar dün aracımla çevre yoluna çıktığımda aklıma esti dedim gaza bir basıyım araba 4500 devir 155km tıkandı kaldı basıyom gitmiyor basıyom gitmiyor anlamadım bağırmıyorda o ara ekranda dış hava sıcaklığı 2.5 derece diye uyarı verdi acaba ondanmı gitmedi araba yerler ıslaktı baya TC devredeydi ondanmı gitmedi anlamadım. Araç 2000 cc 136 hp vectra BRC sıralı lpg var. Denediğimde araç lpg deydi. benim derdim ne acaba arabayıda çok iyi tanımıyorum.:( :( :(
 
boştayken gaza basınca 4000-4500 devri geçiyormu
 
valla aklıma gelen şey o
 
bizim arabanın krank mili sensörü yarı arızalıydı. o nasıl oluyor demeyin. biraz sert vites geçişi yaptığında motor sarsılıyor, arıza ışığı yanıyordu ve araç durmaya yakın stop ediyordu. ama 4000 deviri ve belli bir hızı geçememe gibi bir sorunu olmuyordu.
servise göre, krank mili sensörü ya bozuktur ya değildir. eğer bozuksa araba hiç çalışmaz. bizim durum bu teoriye uymadı gerçi.
 
krank mili sensörü bozuk olsada araba çalışır.
acil durum 1 devrededir. belli devirleri aşamazsınız(4500 d/d)


bizim arabanın krank mili sensörü yarı arızalıydı. o nasıl oluyor demeyin. biraz sert vites geçişi yaptığında motor sarsılıyor, arıza ışığı yanıyordu ve araç durmaya yakın stop ediyordu. ama 4000 deviri ve belli bir hızı geçememe gibi bir sorunu olmuyordu.
servise göre, krank mili sensörü ya bozuktur ya değildir. eğer bozuksa araba hiç çalışmaz. bizim durum bu teoriye uymadı gerçi.
 
Geri
Üst