• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

frenımde sorun var-acil yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ihsan_07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ihsan_07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
280
Tepkime puanı
0
Puanları
0
imzamda ki aracın fren sisteminde sorun var,
-fren pedalı sertleşti
-fren basıp çektiğimde fren kendisini çok geç bırakıyor (sanki tutaklık yapıyor)

daha önce böyle bi sorun yaşayan arkadaşlardan ve bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum

(((aracım 11 aylık ve 9300 km de)))
 
Son düzenleme:
garanti kapsamındaki araç için fikir almanıza gerek yok,
yetkili servise gidip bunu düzeltin deyin, yapıldıktan sonra alıp çıkın...
ne gerekiyorsa yaparlar zaten...
 
westinghouse da sorun olabilir
 
yetkili servis fren sisteminin tamamen değişmesi gerektiğini söledi,ellerinde parçanın olmadığından dolayı 1 hafta kadar böle idare edicez...

frenin tutmaması gibi bi sorun olmaz dimi
 
temkinli kullan sistemde hava filan varsa pedal birden boşa düşer panikletir
 
eywallah dikkat ederim
 
Geri
Üst