6 Mar 2012 Konuyu Başlatan #11 Burak K. Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Eyl 2009 Mesajlar 5,446 Tepkime puanı 0 Puanları 36 Yaş 33 34BCT70' Alıntı: Allah kaza bela vermesin.. Yalnız bu kasalarda 16 çok kollu jant çok daha güzeldi,tahminen jant biraz ağır geldiği için ebatı ufalttılar. Genişletmek için tıkla ... Yine var diye biliyorum ben isteyen seçebiliyo sanırım.
34BCT70' Alıntı: Allah kaza bela vermesin.. Yalnız bu kasalarda 16 çok kollu jant çok daha güzeldi,tahminen jant biraz ağır geldiği için ebatı ufalttılar. Genişletmek için tıkla ... Yine var diye biliyorum ben isteyen seçebiliyo sanırım.
6 Mar 2012 #12 baymustang Organizasyon Sorumlusu Bilgi Girilmemiş Katılım 28 Eki 2006 Mesajlar 3,426 Tepkime puanı 0 Puanları 36 Yaş 40 ooooo hayırlı olsun sikletim benim olm senin bindiğin arabalar zaten az yakıyor halaaa dizel alıyon hahah
ooooo hayırlı olsun sikletim benim olm senin bindiğin arabalar zaten az yakıyor halaaa dizel alıyon hahah
6 Mar 2012 #13 BURAK53 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 30 Kas 2006 Mesajlar 15,652 Tepkime puanı 2 Puanları 0 Yaş 41 yasıyonmu mustafa
6 Mar 2012 #14 34BCT70 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 5 Ara 2008 Mesajlar 4,496 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Burak K.' Alıntı: Yine var diye biliyorum ben isteyen seçebiliyo sanırım. Genişletmek için tıkla ... Bende yok diye biliyorum bilader bi sorunmu var :sopa: Görüşelim bi ara kanka
Burak K.' Alıntı: Yine var diye biliyorum ben isteyen seçebiliyo sanırım. Genişletmek için tıkla ... Bende yok diye biliyorum bilader bi sorunmu var :sopa: Görüşelim bi ara kanka
6 Mar 2012 #15 Tolga K. Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 24 May 2009 Mesajlar 2,257 Tepkime puanı 0 Puanları 0 34BCT70' Alıntı: Bende yok diye biliyorum bilader bi sorunmu var :sopa: Görüşelim bi ara kanka Genişletmek için tıkla ... Yok kardeşim o jantı 1 sene kullandılar çabuk yamulma problemi olduğu için kısa sürede kaldırdılar o jantı...
34BCT70' Alıntı: Bende yok diye biliyorum bilader bi sorunmu var :sopa: Görüşelim bi ara kanka Genişletmek için tıkla ... Yok kardeşim o jantı 1 sene kullandılar çabuk yamulma problemi olduğu için kısa sürede kaldırdılar o jantı...
6 Mar 2012 #16 Tolga K. Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 24 May 2009 Mesajlar 2,257 Tepkime puanı 0 Puanları 0 baymustang' Alıntı: ooooo hayırlı olsun sikletim benim olm senin bindiğin arabalar zaten az yakıyor halaaa dizel alıyon hahah Genişletmek için tıkla ... sağolasın abi nerelerdesin sen ya?
baymustang' Alıntı: ooooo hayırlı olsun sikletim benim olm senin bindiğin arabalar zaten az yakıyor halaaa dizel alıyon hahah Genişletmek için tıkla ... sağolasın abi nerelerdesin sen ya?
7 Mar 2012 #17 ern1402 Banlanan Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 30 Mar 2010 Mesajlar 6,083 Tepkime puanı 0 Puanları 0 maşallah , kazasız belasız
7 Mar 2012 #18 vvasp Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 16 Eyl 2009 Mesajlar 273 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 43 Bende Plakanın sonuna takıldım :sulanma: kazasız belasız işallah .
7 Mar 2012 #19 Tolga K. Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 24 May 2009 Mesajlar 2,257 Tepkime puanı 0 Puanları 0 vvasp' Alıntı: Bende Plakanın sonuna takıldım :sulanma: kazasız belasız işallah . Genişletmek için tıkla ... Hepinize teşekkür ederim... Bide aynı plakanın sonu 80 olanı var istersen onu da verebiliriz
vvasp' Alıntı: Bende Plakanın sonuna takıldım :sulanma: kazasız belasız işallah . Genişletmek için tıkla ... Hepinize teşekkür ederim... Bide aynı plakanın sonu 80 olanı var istersen onu da verebiliriz
7 Mar 2012 #20 fb_erol_1317 Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 14 Eyl 2010 Mesajlar 107 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 33 maşallah yaylarda çok yakışmış arabaya h&r 5likmi takılı?