Eskişehir Yolunda büyük Kaza - Ankara

Maalesef 2 öğrenci yaşamını yitirmiş, allah rahmet eylesini yakınlarına sabır versin.

Büyük servis otobüsü önce küçük minibüse çarpmış sonra refüjde sürüklenerek gitmiş. İzlere bakılırsa köprüye de çarpmış. Acaba hızı neydi giderken???. Olan daha yaşamının baharındaki gençlere oldu. Tek hataları canlarını okulun serivisne emanet etmeleriydi. bu tür toplu taşıma şoförlerinin tek başına olmadıklarını içeride bir sürü CAN taşıdıklarını hatırlamları gerekir(İngiltere de bu tür şoför adayları çok zor psikolojik testlerden geçiyor işe alınmadan önce). Sevisin soförü hayattaymış bakalım neler diyecek?

Radar sadece Bilkent Köprüsünün altında var, orayı herkes biliyor zaten Bilkent kavşağı ve dönüşler olduğu için de yavaşlıyorlar. Bu radarın çevirme noktası ise ODTU kavşağını geçince daralan yolda. Zaten dar olan yol birden bire tek şeride düşüyor, bu yüzden çevirme anında arkadan çarpma olayları sıkça yaşanıyor. Geçen ctesi benim arkamdaki de bu çevirme nedeniyle az kalsın bana çarpıyordu.

Yetkililerin yaptığı sadece göz boyama. Oysa gerçekten de Ankara-Ümitköy yönünün ciddi kontrole ve radar ihtiyacı var. Bu yön gerçekten de pist gibi. Kesin dediğim gibi olur 1-2 gün yaparlar bu yönde uygulama sonra eskiye dönülür.
 
geçenlerde gazetelerde açıklama vardı, İstanbul'daki gibi uygulama gelecekmiş Ankara'ya.. yani MOBESE ve EDS hizmeti... Eskişehir Yoluna kamera sistemi koyarak, şehirlerarası yollardaki gibi tabelada hızımız yazsa, ve o tabelalarda kamera sistemi ve radar olsa, ozaman caydırıcı olur hız merakı olan insanlar karşısında...

bu arada, kaza için yukarıda da demiştim.. Köprünün bacağında izler vardı, hatta izler köprü bacağının ortalarındaydı, ben ilk gördüğümde heralde bir araba uçtu ve çarptı demiştim ama otobüsü görünce anlamıştım..

neyse, tekrar geçmiş olsun, hayatını kaybedenlerin mekanı cennet olsun, yaralananlara ise acil şifalar dilerim...
 
tüh be yazık olmuş. gitti iki tane can...
diyecek hiç bişey bulamıyorum.
allah rahmet eylesin.
 
grüntüleri İHA dan izledim, çok ama çok kötü. Allah kimseye vermesin. En başta da söylediğim gibi trafikte sinirlere ve sağ ayağa hakim olmak lazım
 
Savaş abi otobüs servisleri kalktı ama bu öğrenci servisleri onlardan daha beter. hiçbir kurala uymuyorlar, sinyal bile vermiyorlar.üstelik caddenin ortasında öğrenci indirip bindiriyolar. camları sonuna kadar açık camlardan sarkan çocuklar oluyor. bence olay ibret olmalı ve hemen radikal tedbirler alınmalı.

hız konusuna gelince bence artık hız sınırları yeniden düzenlenmedli.eskişehir yolu meskun mahal sayıldığı için hız limiti 50 km.aynı şey konya yolu içinde geçerli. bu hızlara uysalar trafik dahada berbat olur. melih efendi olur olmaz alt üst geçit yapacağına koydursun otomatik maera ve radar sistemi milletin hem malını hem canını korusun.o kocaman ana arterlere beton bariyer yaptırdı içlerine ithal ağaç diktirdi.oğlunun şirketi para kazansın diye tankerlerle sulattı ve ordan sızan sular birsürü kazaya neden oldu.hatta ve hatta bizzat tankerlere çarptı insanlar.bu nasıl devleeet bu nasıl hizmet yazık çok yazık.
 
fft17_mf241278.Jpeg


milliyet.com.tr den alıntıdır.
 
sabah 10.30 da geçtim bişe yoktu.allah rahmet eylesin
 
allah rahmet eylesin,çok üzücü bi durum:(
 
Savaş abi otobüs servisleri kalktı ama bu öğrenci servisleri onlardan daha beter. hiçbir kurala uymuyorlar, sinyal bile vermiyorlar.üstelik caddenin ortasında öğrenci indirip bindiriyolar. camları sonuna kadar açık camlardan sarkan çocuklar oluyor. bence olay ibret olmalı ve hemen radikal tedbirler alınmalı.

hız konusuna gelince bence artık hız sınırları yeniden düzenlenmedli.eskişehir yolu meskun mahal sayıldığı için hız limiti 50 km.aynı şey konya yolu içinde geçerli. bu hızlara uysalar trafik dahada berbat olur. melih efendi olur olmaz alt üst geçit yapacağına koydursun otomatik maera ve radar sistemi milletin hem malını hem canını korusun.o kocaman ana arterlere beton bariyer yaptırdı içlerine ithal ağaç diktirdi.oğlunun şirketi para kazansın diye tankerlerle sulattı ve ordan sızan sular birsürü kazaya neden oldu.hatta ve hatta bizzat tankerlere çarptı insanlar.bu nasıl devleeet bu nasıl hizmet yazık çok yazık.

İzmir'de buna benzer yollarda hız limiti 70 km olarak belirlenmiş. Aynı uygulama Ankara'daki benzer yollarda da olabilir.
 
fft17_mf241278.Jpeg


milliyet.com.tr den alıntıdır.

Bu tip sürücülerin ilk yaptıkları şey nedense hemen araçlarının plakalarını sökerler, firmalar ise isimlerini gizlerler. Bunlara dikkat edeceklerine sürücülerini denetleseler ya. Otobüslerin resmi hız limiti 80 km. Uzun yolda görüyorum 100 km.nin altında giden neredeyse yok. Birde utanmadan hileli takograf kullanıyorlar, trafik de bunlara bir şey demiyor. Ben daha radara yakalanan yolcu otobüsü hiç görmedim.
 
Geri
Üst