- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,303
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
Maalesef 2 öğrenci yaşamını yitirmiş, allah rahmet eylesini yakınlarına sabır versin.
Büyük servis otobüsü önce küçük minibüse çarpmış sonra refüjde sürüklenerek gitmiş. İzlere bakılırsa köprüye de çarpmış. Acaba hızı neydi giderken???. Olan daha yaşamının baharındaki gençlere oldu. Tek hataları canlarını okulun serivisne emanet etmeleriydi. bu tür toplu taşıma şoförlerinin tek başına olmadıklarını içeride bir sürü CAN taşıdıklarını hatırlamları gerekir(İngiltere de bu tür şoför adayları çok zor psikolojik testlerden geçiyor işe alınmadan önce). Sevisin soförü hayattaymış bakalım neler diyecek?
Radar sadece Bilkent Köprüsünün altında var, orayı herkes biliyor zaten Bilkent kavşağı ve dönüşler olduğu için de yavaşlıyorlar. Bu radarın çevirme noktası ise ODTU kavşağını geçince daralan yolda. Zaten dar olan yol birden bire tek şeride düşüyor, bu yüzden çevirme anında arkadan çarpma olayları sıkça yaşanıyor. Geçen ctesi benim arkamdaki de bu çevirme nedeniyle az kalsın bana çarpıyordu.
Yetkililerin yaptığı sadece göz boyama. Oysa gerçekten de Ankara-Ümitköy yönünün ciddi kontrole ve radar ihtiyacı var. Bu yön gerçekten de pist gibi. Kesin dediğim gibi olur 1-2 gün yaparlar bu yönde uygulama sonra eskiye dönülür.
Büyük servis otobüsü önce küçük minibüse çarpmış sonra refüjde sürüklenerek gitmiş. İzlere bakılırsa köprüye de çarpmış. Acaba hızı neydi giderken???. Olan daha yaşamının baharındaki gençlere oldu. Tek hataları canlarını okulun serivisne emanet etmeleriydi. bu tür toplu taşıma şoförlerinin tek başına olmadıklarını içeride bir sürü CAN taşıdıklarını hatırlamları gerekir(İngiltere de bu tür şoför adayları çok zor psikolojik testlerden geçiyor işe alınmadan önce). Sevisin soförü hayattaymış bakalım neler diyecek?
Radar sadece Bilkent Köprüsünün altında var, orayı herkes biliyor zaten Bilkent kavşağı ve dönüşler olduğu için de yavaşlıyorlar. Bu radarın çevirme noktası ise ODTU kavşağını geçince daralan yolda. Zaten dar olan yol birden bire tek şeride düşüyor, bu yüzden çevirme anında arkadan çarpma olayları sıkça yaşanıyor. Geçen ctesi benim arkamdaki de bu çevirme nedeniyle az kalsın bana çarpıyordu.
Yetkililerin yaptığı sadece göz boyama. Oysa gerçekten de Ankara-Ümitköy yönünün ciddi kontrole ve radar ihtiyacı var. Bu yön gerçekten de pist gibi. Kesin dediğim gibi olur 1-2 gün yaparlar bu yönde uygulama sonra eskiye dönülür.