- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 26 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,981
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Mehmet ustam verdiğiniz sitedeki yazıları okudum anlayabildiğim yerlerden kafama takılanlar oldu. şöyle söyleyim hidrojenin yanması ile benzin hava karışımının ateşlenmesi(yanması) arasında 4 kat fark yazılmış peki normalde benzinle yani araç orjinal halindeyken bile motor içinde detanasyon oluştuğu gerçeği varken (kontrolsüz ateşleme) işin içine hidrojen girince nasıl olacak ateşleme nasıl düzenleniyor vuruntu oluyormu ve pistona subaplara bujilere zararı ne olur?
bu sorularımı sistem hakkında yaptığınız yüzyüze görüşmenizden ve motorun nelere dayanabileceğini bildiğinizden dolayı ve içimizde denemesini yapacak olan kişi siz oduğunuzdan sorma gereği duydum.
ayrıca haberler kısmında %30 yakıt tasarrufu ve 30 BEYGİR GÜÇ artışı yazılmış mantıklı ama o 30 beygir için havada kırk takla atılmadığı kalıyo bazen.motor için sakıncası varmıdır 30 beygirin?
işallah çok olmamışımdırbir küsüre geliyo ama olursada tadından yenmez bi hal alıyor. merak bazen böyle sorular üretiyor işte sıkıntı olmayız umarım.
kolay gelsin şimdiden..
Bana anlatılan, hidrojen le birlikte yanan havayakıt karışımının daha yüksek oranda yandığı, bunuda eksoz emisyon testlerinden alıyorlarmış..zararlı gaz atığını çok düşük seviyelere düşürüyormuş..
LPG li bir 2.0 vectra da denenmiş..Chiptuning ile birlikte tam 30 hp atış sağlanmış..Demekki daha erken yanıyor ve avans ayarı yapılması gerekiyor..