Egzozdan Çıkan İp

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eZeL..
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
evet arkadaşlar dediğim gibi hatalar
p0100
p0130 idi
oksijen sensörü orjinaliyle 180 liraya değiştirildi.
maf sensörünüde sökerken kablosunun yırtık olduğunu ve borunun aşınmış olduğunu farkettik kablo yenilendi boru değiştirildi
1 takımda buji aldım bütün herşey yapıldıktan sonra araç cihaza bağlandı arızalar silindi 10 dakika deneme turu atıldı tekrar cihaza bağlandı ve araçta en ufak bir hata kalmadı.
Rolantide eski değerim 1.5 iken şuanda 1.0 ve 0.9 arasında gidip geliyor yani anlayacağınız aracım eski haline geri geldi ve çekişi ciddi derecede arttı bütün işlemler yapıldıktan sonra
litresi 2.44'ten tam depo tüp aldım 90 TL'ye doldu km'yi sıfırlayıp aracın bi depoya nekadar gittiğinide bi ölçüp değerlerimi kontrol ettirecem eskiden tam depoya taş patlasa 230 km götürüodu birde bi şimdi bakalım..
herkese yardımları için teşekkür ederim :)
 
o zaman debimetre öncedende arızalı olması lazım idi :) sen fark etmedin taa ki egzos vurulana kadar
 
o zaman debimetre öncedende arızalı olması lazım idi :) sen fark etmedin taa ki egzos vurulana kadar
ben arızalı olduğunu biliyordum fakat değişme fırsatım olmamıştı bi türlü fazlada kulak asmıyordum araba kullanılmadığı için işin içine girmişken bikerede yaptım çıktım.
 
Geri
Üst