- Katılım
- 24 Kas 2008
- Mesajlar
- 55
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Selamlar,
Yakın bir zamanda Opel Astra almayı planlıyorum hem görüntüsü hem de cizgisi beni etkiliyor. Araştırmalarım sonucunda Volswagen DSG adıyla yarış araçlarında kullanılan vites kutusu konseptinden yararlanılarak geliştirilmiş 6 hatta 7 ileri versiyonları bulunan bir sistem, 2 adet çoklu ıslak plakalı kavramanın paralel yerleştirilmesiyle çalışıyormuş.
Audi ve VW nin ürettiği pek çok dizel ve benzinli motorda rahatlıkla kullanılabilenecekmiş. Şanzımanın ağılığıda daha azmış. Vites değişikliğinde sadece 3 - 4 milisaniyede sağlayarak, vites değiştirmede çekiş kuvvetinin kesilmesini engelliyormuş.
Peki arkadaşlar bu opelde nasıl? DSG ile arasındaki fark nedir?

Yakın bir zamanda Opel Astra almayı planlıyorum hem görüntüsü hem de cizgisi beni etkiliyor. Araştırmalarım sonucunda Volswagen DSG adıyla yarış araçlarında kullanılan vites kutusu konseptinden yararlanılarak geliştirilmiş 6 hatta 7 ileri versiyonları bulunan bir sistem, 2 adet çoklu ıslak plakalı kavramanın paralel yerleştirilmesiyle çalışıyormuş.
Audi ve VW nin ürettiği pek çok dizel ve benzinli motorda rahatlıkla kullanılabilenecekmiş. Şanzımanın ağılığıda daha azmış. Vites değişikliğinde sadece 3 - 4 milisaniyede sağlayarak, vites değiştirmede çekiş kuvvetinin kesilmesini engelliyormuş.
Peki arkadaşlar bu opelde nasıl? DSG ile arasındaki fark nedir?

