dizel astra

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gkhnysl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu motorin her istasyonda olur mu? fiyatı aşağı yukarı ne kadardır? 1.7 dizele mi geçsek :D

Daha satılmıyor eski tip motorin sanırım, hepsi şu an kükürt oranı düşük euro dizel. Dizel kullanan arkadaşlar daha iyi bilir, çok takip etmiyorum.
 
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim konuyu açtığım için pişman olmak üzereydim farklı noktalara kaymasından dolayı üzüldüm aracı satma sebebim economik nedenler araçtan çok mennunum yaklaşık 2 yıldır bende en ufak sorun yaşamadım bakımını yaptırıp kullandım daha önce g kasa vardı bende oda iyi bir araç ona geçmeyi düşünüyorum kesin değil durumu toparlarsam belki satmam twinport motorların lpg uyumu çok iyi değil diye duymuştum bu motora en uyumlu lpg hakkında bilginiz varmı ilginize tekrar tşklr

Manifolt yapısı biraz farklı olduğu için dikkat edilmesi gereken noktalar var montajda. Ama kaliteli bir kit ve iyi bir montajla çok sorun yaşamazsınız.

Bu aralar ben de LPG kitlerini araştırıyorum, özelden mesaj atarım marka reklamı olmasın burda :)
 
Benim aracomda twinpor morot aldığımda üzerinde zawoli alize (akıllı kit)vardı 7 bin kmdir kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım,izmir sevislerinde takılmış, en ufak titreme,sallantı,aıza ışığı,yakıt düzensiliği yok, uzun yolda 16-18 kuruş,şehirçi 2-3.. vites ağılığında 25 kuruş, karışık 20-21 kuruş yakıyor klima açık, fazla bakım masrafı yok, çekiş gücü kaybı yok, opellerin bu modellerinde genelde zawoli ve landirenzo öneriliyordu önceleri şimdi brc ve lavatoda takılıyor, atikerde arıza ışığı yakıyor can sıkıntısı yapmayacaksa takılabilir, ama en önemli nokta en iyi kitte olsa maharetli bir ustanın elinden geçmesi, montajın kusursuz olması, böyle olunda araç lpgde aynen benzin performansını verir en ufak çeiş gücü kaybı olmaz, bu bilgileri kendimden verdim doğruluğuna inanıyorum.Selamlar.
 
Benim aracomda twinpor morot aldığımda üzerinde zawoli alize (akıllı kit)vardı 7 bin kmdir kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım,izmir sevislerinde takılmış, en ufak titreme,sallantı,aıza ışığı,yakıt düzensiliği yok, uzun yolda 16-18 kuruş,şehirçi 2-3.. vites ağılığında 25 kuruş, karışık 20-21 kuruş yakıyor klima açık, fazla bakım masrafı yok, çekiş gücü kaybı yok, opellerin bu modellerinde genelde zawoli ve landirenzo öneriliyordu önceleri şimdi brc ve lavatoda takılıyor, atikerde arıza ışığı yakıyor can sıkıntısı yapmayacaksa takılabilir, ama en önemli nokta en iyi kitte olsa maharetli bir ustanın elinden geçmesi, montajın kusursuz olması, böyle olunda araç lpgde aynen benzin performansını verir en ufak çeiş gücü kaybı olmaz, bu bilgileri kendimden verdim doğruluğuna inanıyorum.Selamlar.
lpg işinde usta kesinlikle çok önemli sizin yakıt oranlarınız gerçekten güzel ben benim araba ile tam olarak hesaplamadım ama tahmin ediyorum şehir içi 300- 350 yakıyor galiba ama araştırıyorum tüplü sorunu olmayan g kasa bir temiz araç bulursam alacam herhalde bazen dizel bir arabada düşünmüyor değilim hani bakalım kısmet
 
Benim genel benzin ortalamam 7 litre yol bilgisayarında 7*4.6=32,2 lira yüz kmde benzin yani kmde 32 kuruş karışık, lpgde ise 9 litre ortalama 9*2.25=20,25 lira yüz kmde yakıyor yani 20 kuruş kmde . rahat 10-12 kuruş karı var ortalama tüketimde, fazla bakım masrafıda olmuyor arabanın, ekstra bakım istemiyor, 50bin km kullandığını düşün 5-6 bin lira cepte, önceki g kasa aracımı bu kadar kullandım, 1 kere bobin ve platin buji taktım motorda kurum temizleme vs gerekmedi, sıfır masraf.çekişten düşüş kesinlikle olmadı.
 
Benim genel benzin ortalamam 7 litre yol bilgisayarında 7*4.6=32,2 lira yüz kmde benzin yani kmde 32 kuruş karışık, lpgde ise 9 litre ortalama 9*2.25=20,25 lira yüz kmde yakıyor yani 20 kuruş kmde . rahat 10-12 kuruş karı var ortalama tüketimde, fazla bakım masrafıda olmuyor arabanın, ekstra bakım istemiyor, 50bin km kullandığını düşün 5-6 bin lira cepte, önceki g kasa aracımı bu kadar kullandım, 1 kere bobin ve platin buji taktım motorda kurum temizleme vs gerekmedi, sıfır masraf.çekişten düşüş kesinlikle olmadı.
daha önceki aracınız twinport motormuydu
 
yok 2001 elegans beyaz motor.
 
Calmy bu konuda yazdi cizdi. Opel bu modeller LPG uyumlu degil diyor, BRC, Prins Twinportda uzun donemli sIkInTI var diyor. Subap ve yataklari dayanikli degil. Usta, motorun icinde subap ve yataklari degistirmeyecekse, nasil fayda edecek?

Manifolt yapısı biraz farklı olduğu için dikkat edilmesi gereken noktalar var montajda. Ama kaliteli bir kit ve iyi bir montajla çok sorun yaşamazsınız.

Bu aralar ben de LPG kitlerini araştırıyorum, özelden mesaj atarım marka reklamı olmasın burda :)
 
Calmy bu konuda yazdi cizdi. Opel bu modeller LPG uyumlu degil diyor, BRC, Prins Twinportda uzun donemli sIkInTI var diyor. Subap ve yataklari dayanikli degil. Usta, motorun icinde subap ve yataklari degistirmeyecekse, nasil fayda edecek?

Bahsettiğiniz yazıların hepsini okudum. Ayrıca bilhassa yabancı kaynaklarda VSR (valve seat recession) sorunuyla alakalı yapılmış çalışmaları, araştırmaları da okudum. Hepsinin sonucu ve işin içindeki kişilerle yaptığım görüşmeler sonucu vardığım sonuç, getirisi-götürüsünü değerlendirerek kendi vardığım kanıdır. Kişinin kendisi farklı düşünür, taktırmaz o başkadır.

Kaldı ki, bahsi geçen bir önceki nesil twinport motorlarda başarılı montaj ve doğru ayarla (bu kısım en belirleyici olanı) yüzbinleri deviren o kadar çok insan var ki.

Bu konu için tekrar tekrar tartışmayalım burda, arkadaşın sorusundan ve konudan uzaklaşılmış olur. Herkese saygılar.
 
Montaj ve ayarin VSR ile ne alakasi var? Astra G lerde kapali devre oxygen sensor ile kontrol var. Long Term (BLM) ve short term (INT) ayarlar arac tarafindan otomatik olarak yapiliyor... Bugun, meraktan sabah OPCOM u bagladim. Benzinde 128 olan degerler BLM ve INT, LPGde 136-139 diye yukari cikiyor. LPG sistemim Baykan, montaj super, enjektorlerim en hizli Italyan Matrix, sistemin kalibrasyonu rolantide yapildi benzin enjektor mslerini ayni tutacak sekilde, arabanin hedef koydugu rolanti devri icin araba otomatik olarak ayarliyor enjektor sinyalini. Gaza gecince tabii benzin enjektor sinyalleri ayni olursa ayar tamam kabul ediliyor. Bu aslinda ideal bir durum, kapali devrede kompanzasyon gerekiyor, biraz lean. Tam gaz verince acik devreye gecince, benzinde cok oranda zenginlestirme yapiliyor, ama gazin tabiati geregi bu kadar zenginlestirme fayda etmez. Gaz ayarinin biraz fakir (lean) olmasi o zaman fayda eder. %10 filan lean etmesi lazim benzindeki zenginlestirmeye gore....
Bahsettiğiniz yazıların hepsini okudum. Ayrıca bilhassa yabancı kaynaklarda VSR (valve seat recession) sorunuyla alakalı yapılmış çalışmaları, araştırmaları da okudum. Hepsinin sonucu ve işin içindeki kişilerle yaptığım görüşmeler sonucu vardığım sonuç, getirisi-götürüsünü değerlendirerek kendi vardığım kanıdır. Kişinin kendisi farklı düşünür, taktırmaz o başkadır.

ra Kaldı ki, bahsi geçen bir önceki nesil twinport motorlarda başarılı montaj ve doğru ayarla (bu kısım en belirleyici olanı) yüzbinleri deviren o kadar çok insan var ki.

Bu konu için tekrar tekrar tartışmayalım burda, arkadaşın sorusundan ve konudan uzaklaşılmış olur. Herkese saygılar.
 
Geri
Üst