direksiyonu nasil cevirmeliyiz?

utku3319

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
187
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
10 15 ile 9 15 arasında çok bir fark yok her ikiside doğrudur , virajlara daha hakim girebilirsin 10 15 te çünkü 9 15 te ani bir dönüşte zorlanırsın istersen aracında test et ve bizede düşüncelerini aktarsize şunuda belirteyim bu kanu çok net değil aslında frenli kaçışlarda 10 10 pzisyonu alınması tavsiye ediliyor.
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
tamam anladım tesekkur ederim. aslında zaman zaman bilinçsizde olsa bende o posizyonlarda tutuyormusum yeni farkettim :)
 

BLaCk_VeCTRa-67

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
36
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.tuner67.com
tek el 00:00 :) bu bende alışkanlık oldu... çift el tutunca biraz saçma geliyor sanki tır sürermiş gibime geliyor Herkesin kullanış tipi farklıdır (Her yiğidin bi yoğurt yiğiş şekli vardır... :)
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kolcaga dayiyorum kolumu sag sol farketmez hidrolik te zaten... ama bir nokta var atlanmamasi gereken o da merkezkac kuvveti... saga donerken sola dogru savrularak direksiyona kuvvet uygulayamacagimiza gore bir kol degil de iki kol kullanmak daha mantikli... hamleyi zaten tek elle yapiyor digerinden destek aliyorsunuz kontra gerekmedikten sonra direksiyona yapismak mantikli degil kanimca...
 

MuL@T

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yeni bir metod değil. Hatta 9 u 10 geçe olarak da savunan var. Yüksek süratle girilen keskin virajlar için bana göre direksiyon tutuş şekli virajın sağ veya sol olmasına göre değişiyor, ya 9-10 ya da 10-15 şekli bana daha iyi hitap ediyor. Hafif virajlarda ve düz yolda 9-15 en ideali


aynen:rock katiliyorum
 

Rou

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
10 nu ceyrek gece modunda dıreksıyon tutulur her sekilde..bu böyle bilinir diğer dunya ulkelerindede.
 

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
O aradaki bir saatlik fark yaz saati uygulamasindan dolayi :) Yazin 9:15 tutarken, kisin 10:15 tutman gerekiyor...... Digital saat kullananlar b.ku yediler bu arada :)
:kop::kop::kop::kop:
süperdi

10 nu ceyrek gece modunda dıreksıyon tutulur her sekilde..bu böyle bilinir diğer dunya ulkelerindede.

herhangi bir durumda direksiyon tutuşumuzu değiştirmek için vakit harcayamayacağımızdan normal tutuş şekli tek hamlede en uzun dönüşü sağlayacak biçimde olmalıdır,
bu da fiziksel olarak 9.15 ile mümkündür.
ama kişisel alışkanlıklara göre değişir
tek el 00.00 pozisyonunda sürerken virajlı yollarda 9.15 bildiğim yollar ise yine alışkanlığa uygun pozisyonlar bazen uzun yolda kamyoncu işi 18.30 bile olur :D
 

karasahin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
önemli olan hakimiyet bence
 

Bekapa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
98
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Normalde sürüş güvenliği için direksiyonu iki elle saat 9:15 akrep ve yelkovanın durduğu yerler gibi yani direksiyonun iki tarafından tutmak gerekir.

Sorunun cevabına gelince ben sol elimle direksiyonun en üst kısmından elimin ayasını dayamak suretiyle tutuyorum ve çevirirkende aynı şekilde elimin ayasıyla çeviriyorum çok rahat oluyor. Sağ elimde sürekli vitestedir. ;)
 
Üst