DİREKSİYON :)

blackbela

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
226
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Selam arkadaşlar 2016 astra j sedan 1.4 t sport modelde , hıza duyarlı direksiyon mevcutmu acaba ?
 
Cvp: DİREKSİYON :)

Var da nasıl çalışıyor anlamış değilim. Galiba istediğim kadar sertleşmiyor. Arabayı tanımayan için yüksek hızda on numara güven vermiyor ama sertlik değişimi var tabiki. Bazen kumlu tozlu yolda 20-30 ile giderken bile sertleşiyor. En bariz sertleşmeyi bu şartlarda hissettim
 
Cvp: DİREKSİYON :)

mcnpl4' Alıntı:
Var da nasıl çalışıyor anlamış değilim. Galiba istediğim kadar sertleşmiyor. Arabayı tanımayan için yüksek hızda on numara güven vermiyor ama sertlik değişimi var tabiki. Bazen kumlu tozlu yolda 20-30 ile giderken bile sertleşiyor. En bariz sertleşmeyi bu şartlarda hissettim

Yüksek hızlarda fazla sıkıntı yaratirmi ??  180 - 200 arasi hizlarda ??
 
Cvp: DİREKSİYON :)

Yaratmıyor ben pek çıkmam ama çıktığımda gayet rahatım. Kastetmek istediğim 130 ile bir viraja girerken pek his yok arabanın yol tutuşuna güvenip girmek gerekir. Bir de önden kayarsa toparlarken yaptığın hamle ile yarıyor mu ne derece yarıyor kestirilmiyor. Araba genel olarak oturaklı. Yine de temkinliyimdir
 
Cvp: DİREKSİYON :)

mcnpl4' Alıntı:
Yaratmıyor ben pek çıkmam ama çıktığımda gayet rahatım. Kastetmek istediğim 130 ile bir viraja girerken pek his yok arabanın yol tutuşuna güvenip girmek gerekir. Bir de önden kayarsa toparlarken yaptığın hamle ile yarıyor mu ne derece yarıyor kestirilmiyor. Araba genel olarak oturaklı. Yine de temkinliyimdir
Bahsettigim hizlarda sorun yoksa iyidir . 
Fakat virajlarda biraz dikkatli olmak gerekiyor heralde .
 
Cvp: DİREKSİYON :)

blackbela' Alıntı:
mcnpl4' Alıntı:
Yaratmıyor ben pek çıkmam ama çıktığımda gayet rahatım. Kastetmek istediğim 130 ile bir viraja girerken pek his yok arabanın yol tutuşuna güvenip girmek gerekir. Bir de önden kayarsa toparlarken yaptığın hamle ile yarıyor mu ne derece yarıyor kestirilmiyor. Araba genel olarak oturaklı. Yine de temkinliyimdir
Bahsettigim hizlarda sorun yoksa iyidir . 
Fakat virajlarda biraz dikkatli olmak gerekiyor heralde .

sorun yok. ben arabanın yol tutuşunu ve oturaklılığını beğenirim o ayrı bi güven veriyor rahatlığımın kaynağı bu. ama direksiyon sertleşmesi öyle fark edilir değil bana göre. ufak sağ solda yumuşak sonrasında sert ama komple sert olsa o hızda daha rahat olurdu kafam. bi de yüksak hızda biri viraj miraj dinlemiyor geliyor yapışıyor sağ şeride o hızda giremem yer yok hızlansam viraj denk gelse gene sıkıntı düşüncesizce virajda bile sellektör yapanlar var o yüzden o hızlara etraf sakin değilse çıkmıyorum. sonuçta şu viraja şu hızda girer diye net bişey yok bir çok etken var anlık kestirilemeyen ve direksiyon da bunları pek hissettirmiyor o hızlarda. sakin girip virajda hızlanmak en garantisi. 120-140 ile ani hamle çok güvenli beklenmedik durumlar için. bir araca yada bariyere fazla yakın değilsen araba çok çizgi bozmadan toparlanıyor. yakıt tasarrufu açısından da 120-130 ile gitme kararı aldım uzun yolda
 
Cvp: DİREKSİYON :)

mcnpl4' Alıntı:
blackbela' Alıntı:
Bahsettigim hizlarda sorun yoksa iyidir . 
Fakat virajlarda biraz dikkatli olmak gerekiyor heralde .

sorun yok. ben arabanın yol tutuşunu ve oturaklılığını beğenirim o ayrı bi güven veriyor rahatlığımın kaynağı bu. ama direksiyon sertleşmesi öyle fark edilir değil bana göre. ufak sağ solda yumuşak sonrasında sert ama komple sert olsa o hızda daha rahat olurdu kafam. bi de yüksak hızda biri viraj miraj dinlemiyor geliyor yapışıyor sağ şeride o hızda giremem yer yok hızlansam viraj denk gelse gene sıkıntı düşüncesizce virajda bile sellektör yapanlar var o yüzden o hızlara etraf sakin değilse çıkmıyorum. sonuçta şu viraja şu hızda girer diye net bişey yok bir çok etken var anlık kestirilemeyen ve direksiyon da bunları pek hissettirmiyor o hızlarda. sakin girip virajda hızlanmak en garantisi. 120-140 ile ani hamle çok güvenli beklenmedik durumlar için. bir araca yada bariyere fazla yakın değilsen araba çok çizgi bozmadan toparlanıyor. yakıt tasarrufu açısından da 120-130 ile gitme kararı aldım uzun yolda

Anladim , sağolun .☺
 
Cvp: DİREKSİYON :)

Hıza göre direksiyon yeterince sertleşmiyor jazz aracımda elektronik direksiyon çok daha sıkı oluyordu. Astrada sıkılaşıyor ama daha iyi olabilitrdi çünkü yüksek hızlarda hala direksiyonda yumuşaklık oluyor.
 
Cvp: DİREKSİYON :)

Bonexxx' Alıntı:
Hıza göre direksiyon yeterince sertleşmiyor jazz aracımda elektronik direksiyon çok daha sıkı oluyordu. Astrada sıkılaşıyor ama daha iyi olabilitrdi çünkü yüksek hızlarda hala direksiyonda yumuşaklık oluyor.
Araç güvensizlik veriyormu ?
 
Cvp: DİREKSİYON :)

Güvensizlik veriyor diyemem, örnek verecek olursam eşim tedbirli kullanır arabayı ama uzun yolda otabanda 150-160 gidiyor güvensizlik verse çıkmaz o hızlara. Ama dediğim gibi Jazz aracımdaki elektronik direksiyon çok daha başarılı idi. Ama bu benim aracıma bakışımı değiştirmiyor veya bir daha ki aracımı astra almam dedirtecek bir şey değil benim için.
 
Geri
Üst