Direksiyon Çok Ağır:(

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ondercdx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
direksiyon ve süspansiyon sertliği,acaba diyorum aracın süratli bi araç olmasından kaynaklanıyo olamazmı?
 
dostum tamamda 20-30 km de süratli olsa ne olur. önemli olan yüksek hızlardaki direksiyon sert liği değilmidir.
ki bence düşük hızlarda ağır direksiyon daha tehlikeli. aniden çıkan engellerden kaçmak zorlaşıyor. tabi bu benim düşüncem.
 
şimdi gidip bi fiat panda alıyosun ve city mode diüğmesine basıyosun.Yumşak direksiyon nasıl olurmuş görüyosun..
 
bizim ehps motoruna bi şekilde fazla akim göndersek, yumuşamazmı? akü zayıfsa akim azalınca ağırlaşıyor diye okumuşdum. akü değilde alternatörden felanda olabilir çk bilgili değilim.
ama bir yollu olmalı. çünkü aynı sistemi kullanan diğer markalarda çok yumuşak direksiyonlar gördüm
 
bunu şöyle düşün. iki araçtada aynı motor var atıyorum 1,9tdi biri 130hp biri 150 hp neden? aynı sistem var ama atıyorum birinin turbosu daha büyük. yani evet eps birçok araçta mevcut ama motor kabiliyetleri ne durumda onlara bakmak gerek.
 
Sinek küçük ama mide bulandırıyor diyemeyeceğim çünkü hidrolik direksiyon çok önemli bir konfor unsuru bence...Aman oda olmasın deyip geçemiyoruz.Birde kimse böyle bir olaya ihtimal dahi vermeyeceğinden alırken deneme gereği bile görülmemiştir eminim 0 alınırken.Yani yok şöyle bir şey...Yetkili Satıcıya o günlerin yani 2000lerin en pahalı ve lüks arabasını almaya gidiyorsun.Sormazsın heraldee bunun direksiyonu hidrolik mi dönüyor mu diee...Deneme gereği bile duymazsın.Bu olmazsa olmazdır.Bu kadar önemli bir konuyu nasıl atlamışlar,alanlar nasıl tepkisiz kalmış anlamak mümkün değil...belkidee e tabi o kadar para verdikten sonra ele güne rezil olmak var...dünyanın parasını veriyorsun ve aracının direksiyonu kıytırık araçlar kadar rahat dönmüyor..-park ederken mübarek kamyon park ediyorsun söz meclisten dışarı kamyonlar alınmasınlar lafın gelişi- desen kimse inanmaz sanaa yaaa...deli muamelesi yaparlar:D ewt araç sehirler arası düz yollarda kullanılmak için yapılmış sert süspansiyon sert direksiyon mümkünse dönme ve çukurlara kaçma...düz yollar ve şehirlerarası:D ben ankaralıyım otoyol gişelerinin yanına garaj yaptırdım istte gidip geldikçe ordan alıyor oraya bırakıyorum. şehiriçide dolmuşa biniyorum.:D arkadaşlar şaka bir yana gerçeği söylüyorum.vectrayı tasarlayan ekipte tanıdığım bir arkadaşım var. sorunumu söylediğimde şöyle dedi. bakmışlar vectra mükemmel bir araç olmuş en ufak bir sorunu yok nazar değmesin die böyle ufak tefek kronik sorunlar serpiştirmişler araca. yoksa mükkemmel bizim aracımız. birde acaba yapabilir miyiz diyen arkadaşlara,yahu gidip onca para verip araba alıyorsun sonra direksiyonu yumuşatmaya çalışıyorsun..yani madem öyle çıkmalardan evin ardında garajda toplardık bişiler.....saygılarımlaa....bi daha opel mi??? tabiki:D
 
arkadaş bende vectra almayı dusunuyordum tum hayallerim yerle bir oldu benim astrayı avuçum içi ile çevirebiliyorum vectrada böyle değilmi bu olay beyler
 
2.0 vectra b2 lerin direksiyonu diğerlerine nazaran biraz sert..diğer versiyonlar hakkında bir bilgim yok...ama park manevraları hariç çok fazla sorun yaratmıyor diyebilirim.Yüksek hızlarda ise gayet başarılı bir direksiyon sistemine sahip vectralar.Kullandığım diğer araçlar yüksek hızlarda çok oynak geliyor bana ve güven vermiyor ama vectra bambaşka...Bakmayın üstteki mesajlarda abarttığıma...Vectradan mükemmelin ötesinde şeyler beklediğimiz için bu kadar yerden yere vuruyoruz. İnsan umduğuna küsermiş ya,öyle bir şey işte...
 
Sizinkilerde hıc degılse hıdrolık var 91 1.8 de koldan hıdrolıklı durdugu yerde pazu calısması 140 dan sonrada pazuların işlevi ortaya cıkıyor kı dıreksıyon tuy kadar hafıf oluyor.Gercı bu ara dola cevırmelerde bıraz daha zorlama var ama neyse alıstık
 
Geri
Üst