• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Değişim Başlıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bahadır
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bahadır

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
497
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Arkadaşlar Bayram ve yılbası tatili dolayısı ile arabamla ilgilenememiştim karlık ve spoylerle modifiyeye baslıyorum işlem bitince fotoğraflarını hemen koyacağım
 
ok kardeim fotolarını bekliyoruz..:D
 
Arkadaslar ilk olarak farlara tamamen kendi imalatım Angel Eye Halka ve Dizayn Edition Maske takarak basladım Ayrıca Kapı kolları ve yan citalara krom kaplama yaptım yarından sonrada dıs gorunum ile ilgili bir takım degisiklikler yapacagım onların da resimlerini hemen ekleyecegim Bakalım begenecekmisiniz
opelqt5.jpg
 
Hadİ Bakalim İyİ Gİdİyor Kolay Gelsİn
 
kolay gele
 
yap kardşm. izmirliler toplanınca inceleriz:D


s5000542bo4.jpg
 
Arkadaslar son değişiklikler
opelsmallil1.jpg
 
JAnt ,film,ızgara tamamdır bu iş...
 
jant ve ızgara tamam da film konusunda tereddütlüyüm orjinal renkli cam var ise onu tercih edeceğim
 
renkli cam bulabilirsen neala, ama bulamazsan lazer derim ben. Buarada arka tampon fevkalade ama ön biraz yakışmamış gibi geldi ama güzelll
 
Geri
Üst