debriyaj balatasını sıyırmış olabilir miyiz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ERDEMS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
millet bilerek yap1yor bunu gazliyor falan filan. bizim ise içimiz gidiyor.Allah ak1l fikir versin
 
peki bu baskı balata değiştirmenin maliyeti ne olur..:confused:
 
Vectra C
işçilik dahil 320 YTL
 
Motorun güçsüz, opellerin baskı-balata sistemleri de kalitesiz, bir de üstüne yük eklenince sonuç bu şekilde oluyor. Ben de aynı şeyi astrada yaşıyorum, yazın yokuşta klimayı muhakkak kapatıp kalkmam gerekiyor hele ki çok yol yapmış ve balatayı ısıtmışsam yokuşta kesinlikle rahatsız bir kalkış oluyor. Bir sürü değişik model otomobil kullandım bu kaçırmayı bu kadar bariz hiçbirinde yaşamadım. Opellerin debriyaj sistemi kötü tasarlanmış işte yapılacak birşey yok.
 
600 ytl civarı orjinal
 
Arkadaşlar,1.3 cdti ve 1.4 astra, corsa 1.2 ve 1.3 cdti'ler hariç diğer opellerde (vectra a,b,astra 1.6 ve corsa 1.7 dizel) bu sorunla karşılaşmadık klima açıkken. Vectra c 1.6' da ise -eğer araç dolu değilse- klima açıkken, standardın biraz üstü gaz vererek, ayağı fazla bekletmek iyice kaptırınca bırakmak sorunu çözüyor.Ama C kasanın debriyaj kullanımı yokuşta biraz daha ustalık gerektiriyor
 
arkadaşlar yorumlar için teşekkürler. şimdilik debriyajda gözle görülür bir sorun yok. ama debriyajın çok uzun gideceğini zannetmiyorum.
 
bende 2006 astra cdti var.aynı problem istanbulda yokuşta benim başıma geldi.aracım daha 2000 km de idi.ertesi gün bayrampaşa opel servise gitti arabam...bir şey yok dediler..aracım 5000 km deiken debriyaj balatam bitti ve değişti..uyarı...yolda kalma benim gibi..ve bir daha geri yoruş zorlama
 
debriyaj bitince ne oluyor. 2000 motor vectra b var 5. vites 3000 devirde 130 yapıyo normalmi. debriyaj kaçıyo mu aceb.
 
Geri
Üst