Çözülemeyen rolanti sorunu

Poyraz06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar merhaba;
Linkte gördüğünüz rolanti problemi bir türlü çözülemedi;
Rolanti ayarlayıcı,egr,hava debimetre sensörü,boğaz kelebeği temizlendi.Emme manifolt contası değiştirildi.
Fakat linkte gördüğünüz gibi aynı sorun devam ediyor.(Lpg Nisan ayında montaj yapıldı)
+ olarak hararet 85 derecenin üstünde oluyor bu sorun...
 
Son düzenleme:

NuRo

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
966
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
37
Siteyi ziyaret et

tansugurler

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
2,319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.egeopel.com
gaz kelebeğini sağdan soldan resim çek egr nin resmini çek tekrar koy
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Potansiyometre ve hava filtre sisteminin bağlantılarında sorun olabiliyor. Filtre hattında boruların tampon giderine bağlı olduğundan emin olun, filtreniz de tıkalı olmamalı.
 

Poyraz06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Potansiyometrenin görevini yapıp yapmadığını nasıl kontrol edebiliriz.Filtre hattındaki boru bağlantılarında sorun yok.Egr ve kelebek fotoğraflarını en kısa zamanda yüklerim usta.Bu sorun genelde 85 derece ve üstünde daha sık ve belirgin oluyor.Motor soğukken sıkıntı olmuyor..
 

Poyraz06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
gaz kelebeğini sağdan soldan resim çek egr nin resmini çek tekrar koy
121343k.jpg

aze7m8.jpg

mutr4n.jpg

s3zqyf.jpg

s0vk8p.jpg

axfxqd.jpg

egr nin sökülmüş hali
 
Son düzenleme:

Poyraz06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
konuyu takip eden arkadaşlar için ve ilerde benzer durumla karşılaşanlar olabilir diye sorunun çözümünü yazıyorum.Lpg Nozullarının küçük olması ve de regülatör basıncının yüksek olması; araçta boğma etkisi,stop etme,rolantide dalgalanma,silkeleme gibi sorunlara sebep oldu.(Bu arada 600 Lira harcandı).En son Regülatör basıncı düşürülünce sorunda ortadan kayboldu.Böyle problemi olanlara tavsiyem basınç yükseltmeden önce motor hacmine uygun nozul'u öğrenip eğer araçtaki nozul büyükse yeni nozul alıp taksınlar Eğer nozul küçükse elinden gelende nozulu delerek çapını genişletebilir..Yardımlar için teşekkürler
 

scene

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
konuyu takip eden arkadaşlar için ve ilerde benzer durumla karşılaşanlar olabilir diye sorunun çözümünü yazıyorum.Lpg Nozullarının küçük olması ve de regülatör basıncının yüksek olması; araçta boğma etkisi,stop etme,rolantide dalgalanma,silkeleme gibi sorunlara sebep oldu.(Bu arada 600 Lira harcandı).En son Regülatör basıncı düşürülünce sorunda ortadan kayboldu.Böyle problemi olanlara tavsiyem basınç yükseltmeden önce motor hacmine uygun nozul'u öğrenip eğer araçtaki nozul büyükse yeni nozul alıp taksınlar Eğer nozul küçükse elinden gelende nozulu delerek çapını genişletebilir..Yardımlar için teşekkürler

Ayni sorun bende de var Benzinde her hangi bir sorun yok.
 

Poyraz06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ayni sorun bende de var Benzinde her hangi bir sorun yok.

İlk Tavsiyem Buji ve Buji kablolarıyla başla işe.Yukarıdaki sorunlara ek olarak buji kablosu ve hava debimetrede değişti..Halbuki 4 ay oldu buji kablosu değişeli lpg de daha kısa zamanda deforme oluyor muş kablolar(Gerçi aldığım buji kablosu iyi çıkmadı).. marka olarak zetex taktırdım.
 
Son düzenleme:
Üst