hocam bende corsa c 1.2 var. Aldığımda iyi ki araçta lpg takılmış dedim

Performans benzinli gibi olmuyor tabiki bir düşüş var ama önemsenecek kadar değil. Ekim-Kasım-Aralık-Ocak 4 ayda 2600km yaptıysanız yılda yaklaşık 8000km yapıcaksınız.
Küçük bir hesap yapalım
8000km benzinle giderseniz bir yıllık benzin masrafı 3622TL ( Ortalama 8 litre hesapladım. 5.66TLden )
8000km lpg ile giderseniz bir yıllık lpg masrafı 2560TL ( Ortalama 10 litre hesapladım. 3.20TLden ) Tabi aracı ilk çalıştırdığınızda bir süre benzinle gideceği için ve her ay 1 hafta benzinle gideceğinizi hesaplarsak. 3000TL diyelim. Birde üstüne motora bırakacağı hasarı düşünürsek;
Bence yaptığınız kilometreye göre Tüp taktırmak mantıklı durmuyor. Ama yok ben tüp taktırırım gezerim diyorsanız orasını bilemem

Ben aldığımda lpg vardı o yüzden lpgyle kullanıyorum ilk masrafını ödemediğim için.
50TL lik benzin ile ortalama 120km gidiyorum ( şehir içi )
50TL lik lpg ile ortalama 200km gidiyorum. ( şehir içi )