klimadaki yönlendirme düğmesi sebebiyle kokpite girişince elimisde kalan parçaları boyamak aklımıza geldi=)
sökmesi bayaa zahmetli oldu ama bunun sebebi tırnakların ve vidaların yerini bilmediimizden oldu...
herneyse dikkatlice söktükten sonra elimisdeki parçalara önce en ince zımparayla temizledikten sonra sprey boyayla giriştik..
yanlız sprey boya tam bir sabır testi.. çok çok çok dikkatli, sabırla elinizin ayarını bozmadan fazla yakınlaşmadan hep aynı oranda elinizi titretmeden uygulamalısınız.. yaklaşık bir kutuluk boyama işlemini 4 kutu boya harcayarak bitirdik.. ama hiçbirinde tatmin olmadık çünkü ya bir toz parçası ya elimizin ayarı sürekli problem çıkardı..
spreyden umudu kesince gittim reklamcıdan siyah film aldım kapladım fena olmadı ama spreyden daha güsel durmadı..
en sonunda oto boyacısına götürdük ve toplam 2dk. spreyleme, bir gün kuruma ve boya parası 5ytl, boyatma parası 5ytl olmak üzere işlemi tamamladık=))
sökmesi bayaa zahmetli oldu ama bunun sebebi tırnakların ve vidaların yerini bilmediimizden oldu...
herneyse dikkatlice söktükten sonra elimisdeki parçalara önce en ince zımparayla temizledikten sonra sprey boyayla giriştik..
yanlız sprey boya tam bir sabır testi.. çok çok çok dikkatli, sabırla elinizin ayarını bozmadan fazla yakınlaşmadan hep aynı oranda elinizi titretmeden uygulamalısınız.. yaklaşık bir kutuluk boyama işlemini 4 kutu boya harcayarak bitirdik.. ama hiçbirinde tatmin olmadık çünkü ya bir toz parçası ya elimizin ayarı sürekli problem çıkardı..
spreyden umudu kesince gittim reklamcıdan siyah film aldım kapladım fena olmadı ama spreyden daha güsel durmadı..
en sonunda oto boyacısına götürdük ve toplam 2dk. spreyleme, bir gün kuruma ve boya parası 5ytl, boyatma parası 5ytl olmak üzere işlemi tamamladık=))