corsa D 1.3 cdt enjektör sıkıntısı

Enjektör ile yakıtın çok alakası var.Günümüz Avrupa emisyon standartlarını (euro standartları) yakalamak adına motorindeki kükürt miktarı her geçen gün düşünüyor.Akaryakıtın yağlayacı özelliğini ve kayganlığını veren içindeki kükürt ve fosfordur.Farzı misal kırsal motorindeki kükürt miktarı 2000 ppm yani 1 kg(litre değil kg) akaryakıtta 2000 mg kükürt bulunur.Euro'da 50 Shell'in yeni çıkardığı GTL'de ise 10ppm dir.Aracınız için öngörülen dışında bir yakıt kullanımı enjektörleri yakıt pompasını ve hatta rail yani rampa(enjektörlerin takılı olduğu boruya benzeyen parça) nın ucundaki regülatörü bile bozma riskini doğurur.Tabi bununla beraber aracın motor ömründeki kısalma istenmeyen siyah duman vs gibi extra durumlarlada karşılaşılabilir.

Saygılar...

kardesim o arkadas kirsal mazot almamistir ki ...
yani euro diesel alinca kalitesinden de o kadar enjetörlere vurmaz...
hemde birbucuk senede bozulmaz...türkiyede de euro diesel avrupadan farkli degildir standartlari var..
 
Yakıtın standartı var ok.Peki alınan istasyondaki tankların temizliği filtrelerin durumları ne almede acaba? Bugün en temiz istasyonda bile şeffaf bir damacanaya 19 lt yakıt alın bakın içinde yakıtla beraber neler var :)

Dipnot:Her ne olursa olsun 1.5 senede bozulması tabikide üreticinin oturup düşünmesi gereken bir konu.Kimse yakıtı alırken tahlil etme yada göre şansına sahip değil.Ancak alınacak yer sabit kılınmalı ve her yerden alınmamalı.

Saygılar...
 
Yakıtın standartı var ok.Peki alınan istasyondaki tankların temizliği filtrelerin durumları ne almede acaba? Bugün en temiz istasyonda bile şeffaf bir damacanaya 19 lt yakıt alın bakın içinde yakıtla beraber neler var :)

Dipnot:Her ne olursa olsun 1.5 senede bozulması tabikide üreticinin oturup düşünmesi gereken bir konu.Kimse yakıtı alırken tahlil etme yada göre şansına sahip değil.Ancak alınacak yer sabit kılınmalı ve her yerden alınmamalı.

Saygılar...


kardeşim aynı cevabı bana serviste vermişlerdi. haklısın bu konuda. birçok etken var. tr de hala bunun sıkıntısı çekiliyor.
 
kardeşim aynı cevabı bana serviste vermişlerdi. haklısın bu konuda. birçok etken var. tr de hala bunun sıkıntısı çekiliyor.

Servisin eline düşmeye görsün insan.Anlayış genelde pek olmuyor dışardan standart müşteri gibi gidersen

Saygılar...
 
yani standaart yerden alalım tamam ama ben istanbulda fındıkzadede oturuyorum topkapı shell den alıyordum eskişehirde ögrenciyim arabayı oraya götürdükten sonra ordada shell den dewam ettim we böle bi sorun cıktı götürdüm serwise yakıttan dediler içindeki yakıta bakmıslar,enjektörlerde sorun görünmemiş sonra istanbula yollanmıs enjektörler nasıl bi serwisse onuda anlamadım daha sonrasında temizlenip geri takılmıs bana normalde kullanıcı hatası ama hallettik falan dedi kıyak yaptık gibilerinden halbuki daha önce bi kere yüzünü görmüşlügüm yok ki tanıyo ondan diyim,şimdi istanbula geldim tatil diye we yine motor titreme we cok derindede olsa aynı hırıltı dewam ediyor umarım bu sefer kalıcı bi cözüm üretirler we bu konuda bana suc atıp magdur etmezler onlar arabayı satarken sadece euro disel kullanın dediler we bende öle yaptım
 
Shell GTL diesel kükürt oranı çok düşük.Normal Euro Diesel mi kullanıyordunuz yoksa GTL mi?

Saygılar...
 
topkapı sheel de gtl yok zaten bende normal euro kullanıyorum,sanırıım gtl kullanıımında bu tip sorun yasama sansımızın daha düsük oldugunu sölüyorsunuz
 
an itibariyle enjektörlerimin garantiden sipariş edildiğini öğrenmiş bulunmaktayım :)
 
gözünüz aydın hayırlı olsunn:D
 
Geri
Üst