- Katılım
- 12 Nis 2011
- Mesajlar
- 599
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 41
ilk önce kadranı sökmek lazım tabi ki bunu resimlemedim çünkü hazırı var buyrun
http://www.freak0815.de/Fahrzeughilfen/CC/UI-Tacho-zerlegen.pdf
evet dışındaki şeffaf plastiği de çıkarınca kadranımız karşımızda. burada resimleyelim teker teker ibrelerin yerini daha sonra sıkıntı yaşamayalım.

işaretlediğimiz duylar hız devir saati, mazot ve hareretin standart sarı ışıkları.

lambalarımız burda

kadranımızın siyah kağıdının arka tarafı

ışık olarak mavi kullandım devir saatindeki ve 50 km bulunan kırmızıklara ve ibrelere de mantar led kullandım.

mantar ledimiz yanlış bilmiyorsam 120 derecelik bir açıyla ışık yaydığı için rakamlara denk gelmesin diye sertancay arkadaşım akıl ettiği gibi asetat kalemle boyuyoruz.

bitiyor yavaş yavaş.








Sonuç olarak arkadaşlar sabaha karşı 5 kadar uğraştım ancak devir saatinin motorunu bozduğumu fark edince bütün hevesim kursağımda kaldı. o yüzden sökerken çok dikkatli olun.
http://www.freak0815.de/Fahrzeughilfen/CC/UI-Tacho-zerlegen.pdf
evet dışındaki şeffaf plastiği de çıkarınca kadranımız karşımızda. burada resimleyelim teker teker ibrelerin yerini daha sonra sıkıntı yaşamayalım.

işaretlediğimiz duylar hız devir saati, mazot ve hareretin standart sarı ışıkları.

lambalarımız burda

kadranımızın siyah kağıdının arka tarafı

ışık olarak mavi kullandım devir saatindeki ve 50 km bulunan kırmızıklara ve ibrelere de mantar led kullandım.

mantar ledimiz yanlış bilmiyorsam 120 derecelik bir açıyla ışık yaydığı için rakamlara denk gelmesin diye sertancay arkadaşım akıl ettiği gibi asetat kalemle boyuyoruz.

bitiyor yavaş yavaş.








Sonuç olarak arkadaşlar sabaha karşı 5 kadar uğraştım ancak devir saatinin motorunu bozduğumu fark edince bütün hevesim kursağımda kaldı. o yüzden sökerken çok dikkatli olun.