• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Corsa 140km yi geçmiyor.Selenoid valfi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aktscngz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

aktscngz

Kayıtlı Kullanıcı
64-Uşak
Katılım
7 Haz 2022
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Herkese merhaba 2004 1.3 dizel Corsa sahibiyim. Aracım uzun yolda 3500-4000 bin deviri zor görüyor ve ramba aşağı bile hızı 140 km ye zor geliyor. Acaba sorun ne olabilir. İnternette arastırma yaptım genle durum olarak turbo selenoid valfi diyorlar. Corsa c kasalarda bu valf nerde bilen var mı.
 
baskı balata bitmiş olabilir. bana öyle geldi.
 
Herkese merhaba 2004 1.3 dizel Corsa sahibiyim. Aracım uzun yolda 3500-4000 bin deviri zor görüyor ve ramba aşağı bile hızı 140 km ye zor geliyor. Acaba sorun ne olabilir. İnternette arastırma yaptım genle durum olarak turbo selenoid valfi diyorlar. Corsa c kasalarda bu valf nerde bilen var mı.
vgt turbo olanlarda yani 90-95 beygir olanlarda selonoid valfi var 75 beygir olan modellerde wastegate vakumlu eskitip

Emme egzoz manifoldlarını temizletip enjektör ve pompayada bakmak gerekkir. Arıza kodlarını öğrenip yazarsan daha iyi yardımcı oluruz.

Araç dururken 4. veya 5. viteste kalkıyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: aktscngz
4 5 viteste gaz verip kalkar iken zorlanıyor.çok zor kalkıyor. Saniyede usta baskı balataya baktı durumu iyi demişti
 
vgt turbo olanlarda yani 90-95 beygir olanlarda selonoid valfi var 75 beygir olan modellerde wastegate vakumlu eskitip

Emme egzoz manifoldlarını temizletip enjektör ve pompayada bakmak gerekkir. Arıza kodlarını öğrenip yazarsan daha iyi yardımcı oluruz.

Araç dururken 4. veya 5. viteste kalkıyor mu?
 
Sorunu çözdünüz mü aynı sorun bende de var herhangibir arıza lambası yanmıyor
 
Herkese merhaba 2004 1.3 dizel Corsa sahibiyim. Aracım uzun yolda 3500-4000 bin deviri zor görüyor ve ramba aşağı bile hızı 140 km ye zor geliyor. Acaba sorun ne olabilir. İnternette arastırma yaptım genle durum olarak turbo selenoid valfi diyorlar. Corsa c kasalarda bu valf nerde bilen var mı.
Sorunu çözdünüz mü bende de benzer durum var
 
vgt turbo olanlarda yani 90-95 beygir olanlarda selonoid valfi var 75 beygir olan modellerde wastegate vakumlu eskitip

Emme egzoz manifoldlarını temizletip enjektör ve pompayada bakmak gerekkir. Arıza kodlarını öğrenip yazarsan daha iyi yardımcı oluruz.

Araç dururken 4. veya 5. viteste kalkıyor mu?
wastegate vakumlu dediğiniz için soruyorum astra h'larda olan eskiyen hortumlardan corsa c 1.3ctdi'de de var mı
 
Geri
Üst