Combo Garaj ( Combo Araç Sahipleri Buraya )

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SeSSiz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
günaydın dostlar abiler kardeşler hayırlı cumalar günümüz bereketli huzurlu sağlık geçsin.

arka bagaj aydınlatmamdan birisi kırıldı tanesini 20 liraya aldım parçalarımız biraz pahalı dikkat edelim aşklarımıza:)
 
:yahoo:hayırlı cumalar arkadaşlar,bugün akşam dan itibaren bir hafta izinliyim.kısmetse sabaha karşı yola çıkacağım. görüşemezsek şimdiden ALLAHA emanet olun.gelince mevzuları gene beraber kaynatır.hemen akabilinde bir combo buluşması patlatırız.sevgiyle kalın
 
şimdiden hayırlı yolculuklar sinan sağlık afiyetle gidip geri gelmeyi nasip etsin yaradan.
 
dün akşam benim usta ile ayak üstü lafladık bu tür konuşmalar araçların motorları hakkında ufaktan tiyolar veriyor bizim comboların 1.7 isi için kurum tutma sorunu olduğunu (1.7 ler ısuzu motoru) yağ değişimlerinde uzun yolda kullananların 10 binde değişim normal ama şehir içinde dur kalk yapanların 7 veya 8 binde değiştirmesi motor ömrü için iyi olduğunu söyledi.

gerçektende yağ dediğimiz olayın aman aman çok pahalı olmadığını biliyoruz tabi sonuçta az veya çok bir yerde maddiyata dayanıyor ama uzun vadede sorun çıkarmaması için bakımları aksatmamak en mantıklısı.

carbon clear denen olayı opelim nette fazlasıyla okudum aslında kararsız kaldım bizlerden yaptıran varmı acaba.
 
nidrojen hakkında geride kalan sayafalarda laflamıştık başka bir form sitesinden alıntı yapayım belki lastiklerine bu yaz sıcaklığında nidro bastırmak isteyen olabilir:)

uçak lastikleri herzaman nitrojen ile şişirilir. sebebine gelince sıcak hava ve soguk hava değişimlerinde sıcaklık farkından dolayı lastiğin basıncının düşmemesi veya artmamasıdır. örnek olarak. kış mevsiminde istanbulda hava sıcaklığı -2 derece olsun. bu uçak kalktıktan 5 dakika sonra yukarıdaki havanın sıcaklığı -40 ile -65 arasında olacak. bu sıcaklıkta 9 saat uçup singapur a indiğini düşünün. oradaki sıcaklık ise +30 derece veya üstünde olacaktır. bu gibi ani sıcaklık değişimleri lastik ömrünü azaltacagından dolayı içleri daima nitrojen ile doldurulur. normal hava olsaydı lastik kendi kendine inip şişecekti. ve deforme olacaktı.
araba lastiklerine nitrojen koymanın avantajı da buna benzer. siz yazın lastiğinizi nitrojenle 32 birim hava bastınız diyelim. bu hava kışın da ölçerseniz yine 32 birim cıkar. ama normal hava olsaydı arada 4 birimlik bi fark meydana gelirdi. normal havada sıcaklık arttıkca basınc artar sıcaklık düştükce basınc da düşer.

ikinci sebep: nitrojen ile şişen lastik görsel olarak farkedilmese de daha hafif olur.
not: nitrojen yol tutuşunu kesinlikle değiştirmez."
 
Bendede 2008 opel combo 1.7ctdi var çok fazla memnun deilim ama genede idare eder. ya bu araç için şu resimdeki kadran ı nerden bulabilirm acaba bi bilginiz varmı..
 
abi bakımlar tabii çok önemli bi zararı yok 50 tl sadece içeri girersin en çok
 
190 kadranı görmen yokuş aşağıya ve rüzgar sürtünmesi az olması lazım bu bir :)
ikincisi ş.dışında 850 değilde ancak hafif olursa araba 750 civarı yaparsın lütfen
emeğimize saygı
Anlamadım?Ben kendi yaptığımdan bahsediyorum senin emeğinle ne alakası var? ki 750km ş.dışında yapılmayacak yol değil ki 1200 küsür yaptığını söylüyordun sen;)
190 reel imkansız comboyla dediğin gibi yokuş aşağı ve araba doluyken yaptım.Devir saati 5000'di yol olsa 300rpm ile 195 görürdü.Az olsa bile hangi babayiğit 180-190 la 1.3 comboyla düz yolda 30dk gidebilir;)
 
dün akşam benim usta ile ayak üstü lafladık bu tür konuşmalar araçların motorları hakkında ufaktan tiyolar veriyor bizim comboların 1.7 isi için kurum tutma sorunu olduğunu (1.7 ler ısuzu motoru) yağ değişimlerinde uzun yolda kullananların 10 binde değişim normal ama şehir içinde dur kalk yapanların 7 veya 8 binde değiştirmesi motor ömrü için iyi olduğunu söyledi.

gerçektende yağ dediğimiz olayın aman aman çok pahalı olmadığını biliyoruz tabi sonuçta az veya çok bir yerde maddiyata dayanıyor ama uzun vadede sorun çıkarmaması için bakımları aksatmamak en mantıklısı.

carbon clear denen olayı opelim nette fazlasıyla okudum aslında kararsız kaldım bizlerden yaptıran varmı acaba.
Combo'ya değil ama başka dizel arabamıza yanlış yakıt koyulduğundan dolayı istasyon tarafından yetkili serviste yapmışlardı ücretsiz, farkı olur muakkak enjektörler temizleniyor.
Ama bor power efsanesi hikaye boş yere denemeyin:)
 
çok pahalı olmasa alacaktım bor pawer denen yakıt tasarrufu sağlayan ürünü sen kaça aldın Oğuz bu yakıtı.
 
Geri
Üst