çok kızdım

:good: :good: :good: :good:
 
bu zamanda araç sahibi olamkda zor işletme sahibi olmakta...Allahtan bize İstanbulda her konuda destek veren Mustafa abimiz var...
 
Bu söylenilenlere benzer şeyler benimde başıma geldi.. 50 ytlye mersinde özel MERİM opel servisinde hallettirdiğim eps sorunum için niğdede başka bir özel yerden 1250 YTL istendi. Yine merimde 40 ytl ye değişen klima butonu için niğdede klima gazı bitmiş-klima motoru yanmış denilerek 450 ytl istenmişti. İnatla yaptırmadım sordum soruşturdum sonunda 200 KM yol yapıp mersine gittim..

Tüm tüketicilerin bu şekilde bilinçli olması gerekir.. Ama bu hizmeti verenlerde (sayın setapxx lütfen anlayışla karşılayın) sadece sinirlenerek değil , organize olarak çözüm bulmalılar.

Benim peşinen anlamadığım şey, nasıl oluyorda her aklına esen opel logosu yaptırıp servisim diyebiliyor. Opel Türkiyenin bir yaptırımı olamıyormu??

Şayet olmuyorsa ve opel Türkiye her daim olduğu üzere umarsızsa, neden liyakatli özel servisler loncalaşma yoluna gitmiyor?
Bir kooperatif gibi üyelik sistemi kurup, liyakatli servis üyelerini il bazında opelim.net gibi siteler aracılığıyla duyurup müşteri yönlendirmesi neden yapılmıyor??

İnanın opel kullanıcıları ilgili, alakalı ve sorumlu kişilerdir. Bu yüzden toyotanın, renonun, peugeotun forumları sinek avlarken opelim.net gün be gün kullanıcı sayısını katlamakta..

Şayet arz ettiğim gibi yada benzeri bir uygulama olursa; hem müşteri memnuniyeti sağlanmış olur; hem lonca aracılığıyla servisler arasında otokontrol (fiyat-kalite-işçilik-eğitim) sağlanmış olur; hem opel türkiyenin bir türlü beceremediği ülke geneli istikrar sağlanmış olur..

Bunun için yapılacaklarda aşağı yukarı bellidir zaten; gerçekten kaliteli servisler (bir kaç büyük ilin servisi dahi bir araya gelse olur) bir araya gelip standartlarını belirleyecekler, liste yapacaklar bunu ulaşabildikleri özel servislere bildirecekler, kendisine güvenen servis de oluşuma dahil olacak..

Bütün bunlar zaman ve çaba gerektirir kabul ediyorum; ama tüm sorumluluk sadece müşterilerde de olmamalı.
 
bazen açılan konulara bakıyorum yorum yazmıyorum nedeni opelde hiç böyle arıza kodu yok hiç alakası olmayan sorunlar yazılıyor ustaların,verdiği bilgiler üzerine bziler opelim nette tüm sorunlara nokta atışı ile cevap veriyoruz ve başımıza gelmeyen sorunlar içinde yorum yapmayız çünki bize güvenerek işlem yapılıyor araçlara lütfen bu tip ustalara daha dikkat edin zararını öncelikle sizler daha sonra da bizler görüyoruz
 
Arkadaşlar hassas konu, buna benzer bir durumu bende yaşadım. Sırf 30-40 ytl ucuz olsun diye özel servise gittim, bakım yaptırdım, sonunda değişen parçaları bile vermediler, trigeri fln değiştirdik diyorlar, bende bırakıp çıkmıştım, şimdi çıkanları göremediğim için ne balata, ne triger değiştirdiklerinden bile emin değilim..Başlıktakine benzer kendime çok kızmıştım...:( Bir daha belirsiz özel servislere gitmem, teslim almaya gittiğimde araba bırakın yıkanmayı leş gibiydi..onuçta insan bakım yapılan arabasını bilmem kaç para vermiş, en azından bakımlı ve temiz almak istiyor..Çok kötü bir anımdır, tövbe ettim, bir daha belirsiz özel servislere gitmem...( İşini iyi yapan özel servisler bu yazımın dışındalardır)
 
Her zaman işini iyi yapabilmek önemli kalite olursa güvende olur güven artarsa müşteride artar ama ne yazık kı ulkemızde cogu arac surucumuz bilincsiz işim hallolsunda az masraf cıksın diye dusunuyorlar kalitesiz özel servise götürünce baslarına nelere gelecek bilmiyorlar, benim aracta arızaladıgında arızanın sarj dınamosundan oldugu bes belliydi usta yagına suyuna baktı bişeyi yok bunun dedi sarj dınamosundan dıorm bakıyor sarj dınamosunun yerı nerde adam onu dusunuyor kıbrıstada olunca mecbur yetkili servise goturdum, kayseride sureklı goturdugum özel servis var bi sorun yasamadım burada volkswagen özel servısı var yetkılı servısten cok calısıyor bı subede mersıne actılar cunku ıslerını adam gıbı yapıyorlar, soner abi siz okadar ugrasıp sertifikalar alıyorsunuz ama ne yazıkkı eline tornovida alan usta oluyor forumdaki arkadaslarımız duyarlı emınım lutfen tanıdıgınız arac suruculerınede bıldıklerı ozel servise goturmelerı konusuunda uyarınız
 
Bu konuda seçici olmak şart, gerçekten işini bilen ve esnaf ustalar bulmak gerek.Yetkili servislere zaten lafım yok.Piyasada o kadar çok kötü örnek varki, hemen hemen kötü ustalardan agzı yanmamış bir araç sahibi yoktur sanırım.
 
unutmayalım ki servislere arabamızı değil canımızıda emanet ediyoruz
 
Bu söylenilenlere benzer şeyler benimde başıma geldi.. 50 ytlye mersinde özel MERİM opel servisinde hallettirdiğim eps sorunum için niğdede başka bir özel yerden 1250 YTL istendi. Yine merimde 40 ytl ye değişen klima butonu için niğdede klima gazı bitmiş-klima motoru yanmış denilerek 450 ytl istenmişti. İnatla yaptırmadım sordum soruşturdum sonunda 200 KM yol yapıp mersine gittim..

Tüm tüketicilerin bu şekilde bilinçli olması gerekir.. Ama bu hizmeti verenlerde (sayın setapxx lütfen anlayışla karşılayın) sadece sinirlenerek değil , organize olarak çözüm bulmalılar.

Benim peşinen anlamadığım şey, nasıl oluyorda her aklına esen opel logosu yaptırıp servisim diyebiliyor. Opel Türkiyenin bir yaptırımı olamıyormu??

Şayet olmuyorsa ve opel Türkiye her daim olduğu üzere umarsızsa, neden liyakatli özel servisler loncalaşma yoluna gitmiyor?
Bir kooperatif gibi üyelik sistemi kurup, liyakatli servis üyelerini il bazında opelim.net gibi siteler aracılığıyla duyurup müşteri yönlendirmesi neden yapılmıyor??

İnanın opel kullanıcıları ilgili, alakalı ve sorumlu kişilerdir. Bu yüzden toyotanın, renonun, peugeotun forumları sinek avlarken opelim.net gün be gün kullanıcı sayısını katlamakta..

Şayet arz ettiğim gibi yada benzeri bir uygulama olursa; hem müşteri memnuniyeti sağlanmış olur; hem lonca aracılığıyla servisler arasında otokontrol (fiyat-kalite-işçilik-eğitim) sağlanmış olur; hem opel türkiyenin bir türlü beceremediği ülke geneli istikrar sağlanmış olur..

Bunun için yapılacaklarda aşağı yukarı bellidir zaten; gerçekten kaliteli servisler (bir kaç büyük ilin servisi dahi bir araya gelse olur) bir araya gelip standartlarını belirleyecekler, liste yapacaklar bunu ulaşabildikleri özel servislere bildirecekler, kendisine güvenen servis de oluşuma dahil olacak..

Bütün bunlar zaman ve çaba gerektirir kabul ediyorum; ama tüm sorumluluk sadece müşterilerde de olmamalı.
dedğin işlem bir zamanlar vardı özel servislerin toplandığı ve 24 sat tel.yol yardım verdiği şimdi yok.aynı şeyi bende düşündüm ama cok caba gerek.opel türkiye bu konuda atılım yaptı ama maliyeti çok yüksek buda bizi aşar çok karışık aslında ama aynı zamnda çokta basit
 
Güzel bir konuyu gündeme getirmişsiniz. Gerçekten tebrikler ve de bu konuda duyarlı ustaların olması da olayın güzel bir yönü bu zamanda hala...
 
Geri
Üst