- Katılım
- 4 Eyl 2007
- Mesajlar
- 7,785
- Tepkime puanı
- 11
- Puanları
- 38
- Yaş
- 39
:good: :good: :good: :good:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
dedğin işlem bir zamanlar vardı özel servislerin toplandığı ve 24 sat tel.yol yardım verdiği şimdi yok.aynı şeyi bende düşündüm ama cok caba gerek.opel türkiye bu konuda atılım yaptı ama maliyeti çok yüksek buda bizi aşar çok karışık aslında ama aynı zamnda çokta basitBu söylenilenlere benzer şeyler benimde başıma geldi.. 50 ytlye mersinde özel MERİM opel servisinde hallettirdiğim eps sorunum için niğdede başka bir özel yerden 1250 YTL istendi. Yine merimde 40 ytl ye değişen klima butonu için niğdede klima gazı bitmiş-klima motoru yanmış denilerek 450 ytl istenmişti. İnatla yaptırmadım sordum soruşturdum sonunda 200 KM yol yapıp mersine gittim..
Tüm tüketicilerin bu şekilde bilinçli olması gerekir.. Ama bu hizmeti verenlerde (sayın setapxx lütfen anlayışla karşılayın) sadece sinirlenerek değil , organize olarak çözüm bulmalılar.
Benim peşinen anlamadığım şey, nasıl oluyorda her aklına esen opel logosu yaptırıp servisim diyebiliyor. Opel Türkiyenin bir yaptırımı olamıyormu??
Şayet olmuyorsa ve opel Türkiye her daim olduğu üzere umarsızsa, neden liyakatli özel servisler loncalaşma yoluna gitmiyor?
Bir kooperatif gibi üyelik sistemi kurup, liyakatli servis üyelerini il bazında opelim.net gibi siteler aracılığıyla duyurup müşteri yönlendirmesi neden yapılmıyor??
İnanın opel kullanıcıları ilgili, alakalı ve sorumlu kişilerdir. Bu yüzden toyotanın, renonun, peugeotun forumları sinek avlarken opelim.net gün be gün kullanıcı sayısını katlamakta..
Şayet arz ettiğim gibi yada benzeri bir uygulama olursa; hem müşteri memnuniyeti sağlanmış olur; hem lonca aracılığıyla servisler arasında otokontrol (fiyat-kalite-işçilik-eğitim) sağlanmış olur; hem opel türkiyenin bir türlü beceremediği ülke geneli istikrar sağlanmış olur..
Bunun için yapılacaklarda aşağı yukarı bellidir zaten; gerçekten kaliteli servisler (bir kaç büyük ilin servisi dahi bir araya gelse olur) bir araya gelip standartlarını belirleyecekler, liste yapacaklar bunu ulaşabildikleri özel servislere bildirecekler, kendisine güvenen servis de oluşuma dahil olacak..
Bütün bunlar zaman ve çaba gerektirir kabul ediyorum; ama tüm sorumluluk sadece müşterilerde de olmamalı.