- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 1,706
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
Opel, Astra G ‘den bir türlü vazgeçemiyor
Peugeot 206 gibi, Astra G de “efsane” olma yolunda
Türkiyede sedan pazarına çıktığı zamanlarda yepyeni bir soluk getiren G kasa kodlu Astra, Opel’in vazgeçemediği model oldu. 2003 yılında Astra H ‘nin ( Güncel Opel Astra ) piyasaya çıkışı ile Astra Classic II adını alan Astra G ‘nin üretimi yoğun talep üzerine 2012 ’ye kadar uzatıldı. Üretim ise Polonyadan alınarak Sırbistan’a kaydırılacak.
Bugün Sırbistan Parlamentosunda yapılan basın konferansında, Sırbistan Başbakan Yardımcısı Božidar Delić, Ekonomi ve Bölgesel Kalkınma Bakanı Mladan Dinkić, Ticaret ve Hizmetler Bakanı Predrag Bubalo ile Kragujevac, Sırbistan’dan Zastava Vozila Grup Genel Müdürü Zoran Radojević ve General Motors Orta ve Doğu Avrupa Satış, Pazarlama ve Satış-sonrası Direktörü Duncan Aldred, Sırbistan’da Opel Astra Classic üretimi için bir sözleşme duyurusu yapmak üzere biraraya geldi. Bu sözleşmeye göre, Astra Classic, Kragujevac’taki Zastava tesislerinde üretilecektir. Kapasitenin, 2012 yılına kadar 10,000 adete ulaşacak şekilde yavaş yavaş artırılması planlanmaktadır.
General Motors Orta ve Doğu Avrupa CEO’su Chris J. Lacey bu konuda şu açıklamayı yaptı: “Bu sözleşme, Sırbistan’da Opel iş hacminin daha hızlı büyümesi için bize yardımcı olacaktır. Opel’in burada saygınlığı çok büyük ve şimdi müşterilere yerli olarak üretilen, câzip ve güvenilir bir aile otomobilini yüksek derecede rekabetçi bir fiyatta teklif edebilecek konumda olacağız. Astra Classic, giderek büyüme kaydeden profesyonel Opel bayileri ağı ile tam bir Opel serisi olarak satışa sunulacaktır.”
Bu yeni gelişme; Opel araçların 11 perakendeciden oluşan bir bayi ağı ile satıldığı toplam sekiz milyon nüfuslu bir ülke Sırbistan’daki büyüyen pazara hizmet etmek için önemli bir adımdır. Sırbistan’da Opel ve Chevrolet otomobillerin satışını yapan General Motors, 2007 yılının ilk altı ayında, 2006’nın aynı dönemine göre, satış hacmini % 93 artırdı. GM için pazar payı (tüm 2006 yılı ortalaması) % 6.4’ten 2007’nin ilk altı ayında % 10,6’ya yükseldi. Zastava Vozila Grup Genel Müdürü Zoran Radojevic, bu konuda şunları söyledi: “General Motors’un Astra Classic otomobilleri Kragujevac’ta üretme kararı hem ekonomimize hem de diğer yabancı yatırımcılara pozitif bir sinyal göndermektedir.”
General Motors’un üretim uzmanlarından oluşan bir ekip, Zastava üretim tesisindeki meslektaşlarıyla çalışmaya başladı. Hep birlikte, gerekli teknoloji transferi için hazırlık yapıyorlar ve Astra Classic otomobilin GM’in talep ettiği kalite ve güvenilirlik standartlarını tam karşılamasını garantilemek için özel donanım ve ekipmanlara yapılacak modifikasyonları tanımlıyorlar. 2008 yılı sonunda üretim başlayıncaya kadar, Zastava, Astra Classic otomobilleri ithal edecek ve bu model serisinin distribütörü olarak faaliyet gösterecektir; bunun için Sırbistan pazarındaki Opel bayi ağı ile çalışacaktır.
General Motors Corp. (NYSE: GM), dünyanın en büyük oto-yapımcısıdır ve 76 yıldır küresel çapta yıllık sanayi satışları lideridir. Kuruluş yılı 1908 olan GM, bugün tüm dünya çevresinde yaklaşık 280,000 kişiyi istihdam etmektedir. Küresel merkez bürosu Detroit’te bulunan GM, 33 ülkede otomobiller ve kamyonlar imal etmektedir. 2006 yılında, motorlu araç kullanıcıları küresel çapta şu markalar altında yaklaşık 9.1 milyon adet GM otomobilleri ve kamyonları satın aldı: Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden, HUMMER, Opel, Pontiac, Saab, Saturn ve Vauxhall. GM; Avrupa’da 30’dan fazla pazarda Opel, Vauxhall, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette ve Hummer model serilerini pazarlamaktadır. Yedi ülkede 10 üretim tesisi işletmektedir ve yaklaşık 60,000 kişiyi istihdam etmektedir. GM üzerine daha fazla bilgiler, http://media.gmeurope.com ve http://www.gmeurope.com adreslerinden temin edilebilir
Peugeot 206 gibi, Astra G de “efsane” olma yolunda
Türkiyede sedan pazarına çıktığı zamanlarda yepyeni bir soluk getiren G kasa kodlu Astra, Opel’in vazgeçemediği model oldu. 2003 yılında Astra H ‘nin ( Güncel Opel Astra ) piyasaya çıkışı ile Astra Classic II adını alan Astra G ‘nin üretimi yoğun talep üzerine 2012 ’ye kadar uzatıldı. Üretim ise Polonyadan alınarak Sırbistan’a kaydırılacak.
Bugün Sırbistan Parlamentosunda yapılan basın konferansında, Sırbistan Başbakan Yardımcısı Božidar Delić, Ekonomi ve Bölgesel Kalkınma Bakanı Mladan Dinkić, Ticaret ve Hizmetler Bakanı Predrag Bubalo ile Kragujevac, Sırbistan’dan Zastava Vozila Grup Genel Müdürü Zoran Radojević ve General Motors Orta ve Doğu Avrupa Satış, Pazarlama ve Satış-sonrası Direktörü Duncan Aldred, Sırbistan’da Opel Astra Classic üretimi için bir sözleşme duyurusu yapmak üzere biraraya geldi. Bu sözleşmeye göre, Astra Classic, Kragujevac’taki Zastava tesislerinde üretilecektir. Kapasitenin, 2012 yılına kadar 10,000 adete ulaşacak şekilde yavaş yavaş artırılması planlanmaktadır.
General Motors Orta ve Doğu Avrupa CEO’su Chris J. Lacey bu konuda şu açıklamayı yaptı: “Bu sözleşme, Sırbistan’da Opel iş hacminin daha hızlı büyümesi için bize yardımcı olacaktır. Opel’in burada saygınlığı çok büyük ve şimdi müşterilere yerli olarak üretilen, câzip ve güvenilir bir aile otomobilini yüksek derecede rekabetçi bir fiyatta teklif edebilecek konumda olacağız. Astra Classic, giderek büyüme kaydeden profesyonel Opel bayileri ağı ile tam bir Opel serisi olarak satışa sunulacaktır.”
Bu yeni gelişme; Opel araçların 11 perakendeciden oluşan bir bayi ağı ile satıldığı toplam sekiz milyon nüfuslu bir ülke Sırbistan’daki büyüyen pazara hizmet etmek için önemli bir adımdır. Sırbistan’da Opel ve Chevrolet otomobillerin satışını yapan General Motors, 2007 yılının ilk altı ayında, 2006’nın aynı dönemine göre, satış hacmini % 93 artırdı. GM için pazar payı (tüm 2006 yılı ortalaması) % 6.4’ten 2007’nin ilk altı ayında % 10,6’ya yükseldi. Zastava Vozila Grup Genel Müdürü Zoran Radojevic, bu konuda şunları söyledi: “General Motors’un Astra Classic otomobilleri Kragujevac’ta üretme kararı hem ekonomimize hem de diğer yabancı yatırımcılara pozitif bir sinyal göndermektedir.”
General Motors’un üretim uzmanlarından oluşan bir ekip, Zastava üretim tesisindeki meslektaşlarıyla çalışmaya başladı. Hep birlikte, gerekli teknoloji transferi için hazırlık yapıyorlar ve Astra Classic otomobilin GM’in talep ettiği kalite ve güvenilirlik standartlarını tam karşılamasını garantilemek için özel donanım ve ekipmanlara yapılacak modifikasyonları tanımlıyorlar. 2008 yılı sonunda üretim başlayıncaya kadar, Zastava, Astra Classic otomobilleri ithal edecek ve bu model serisinin distribütörü olarak faaliyet gösterecektir; bunun için Sırbistan pazarındaki Opel bayi ağı ile çalışacaktır.
General Motors Corp. (NYSE: GM), dünyanın en büyük oto-yapımcısıdır ve 76 yıldır küresel çapta yıllık sanayi satışları lideridir. Kuruluş yılı 1908 olan GM, bugün tüm dünya çevresinde yaklaşık 280,000 kişiyi istihdam etmektedir. Küresel merkez bürosu Detroit’te bulunan GM, 33 ülkede otomobiller ve kamyonlar imal etmektedir. 2006 yılında, motorlu araç kullanıcıları küresel çapta şu markalar altında yaklaşık 9.1 milyon adet GM otomobilleri ve kamyonları satın aldı: Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden, HUMMER, Opel, Pontiac, Saab, Saturn ve Vauxhall. GM; Avrupa’da 30’dan fazla pazarda Opel, Vauxhall, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette ve Hummer model serilerini pazarlamaktadır. Yedi ülkede 10 üretim tesisi işletmektedir ve yaklaşık 60,000 kişiyi istihdam etmektedir. GM üzerine daha fazla bilgiler, http://media.gmeurope.com ve http://www.gmeurope.com adreslerinden temin edilebilir