Chrysler(PT cruiser)hakkinda düsünceleriniz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan appi28
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yüksek hacimden kasıt 4 silindirlilerin big block'u anlamını taşıyor bilmediğinizden anlamanızı beklemiyorum ztn

Yani 4 silindir motorun büyük versiyonu,yanlis anlamadiysam:Dmotor hakkinda bisey söyleyebilirmisin
 
evt doğru sayılır 4 silindirlilerin sınırı olarak kabul edilir 2.4lt ve amerikada oldukça polülerdir 2.4lt hacim. Opel(Saturn) , Volvo gibi birçok markanın amerikaya özel 2.4 lt hacimli motorları vardır aynen HHR ve Saturn Sky'da olduğu gibi (2.4lt Ecotec 170hp atmosferik)
ki sizin baktığınız model turbolu bir model araç hakkında yorumlarıma gelince 2.4ltlik motoru 223HP güç üretiyor ve otomobili 7.6 saniyede 100kmye ulaştırıyor 200km max hıza sahip. Performans bu kadar yüksek olunca süsüpansiyonunda limitlerine ulaşması kaçınılmaz oluyor ve ıslak zeminlerde ciddi aktarma problemleri yaşanıyor. Turbonun yaşattığı güç patlamasıda direksiyonda ciddi titremelere sebep oluyor. Önden çekişli PT Cruiser'ın yaşadığı problemlere yardımcı elektronik sistemlerde pek yardımcı olamıyor. Gerçekten de devrede olsun veya olmasın tekerlekler sürekli patinaja düşüyor. Karoser birleşim noktaları arasındaki mesafe ve kalite kıstasları beyenilmekten çok çok uzak... Güçlendirilmiş bir şanzımana sahip otomobilin vites kolu fazla uzun ancak sorunsuz şekilde çalışıyor.11.1mtlik dönüş çapı çokta büyük olmayan bu araç için büyük sorun.
 
evt doğru sayılır 4 silindirlilerin sınırı olarak kabul edilir 2.4lt ve amerikada oldukça polülerdir 2.4lt hacim. Opel(Saturn) , Volvo gibi birçok markanın amerikaya özel 2.4 lt hacimli motorları vardır aynen HHR ve Saturn Sky'da olduğu gibi (2.4lt Ecotec 170hp atmosferik)
ki sizin baktığınız model turbolu bir model araç hakkında yorumlarıma gelince 2.4ltlik motoru 223HP güç üretiyor ve otomobili 7.6 saniyede 100kmye ulaştırıyor 200km max hıza sahip. Performans bu kadar yüksek olunca süsüpansiyonunda limitlerine ulaşması kaçınılmaz oluyor ve ıslak zeminlerde ciddi aktarma problemleri yaşanıyor. Turbonun yaşattığı güç patlamasıda direksiyonda ciddi titremelere sebep oluyor. Önden çekişli PT Cruiser'ın yaşadığı problemlere yardımcı elektronik sistemlerde pek yardımcı olamıyor. Gerçekten de devrede olsun veya olmasın tekerlekler sürekli patinaja düşüyor. Karoser birleşim noktaları arasındaki mesafe ve kalite kıstasları beyenilmekten çok çok uzak... Güçlendirilmiş bir şanzımana sahip otomobilin vites kolu fazla uzun ancak sorunsuz şekilde çalışıyor.11.1mtlik dönüş çapı çokta büyük olmayan bu araç için büyük sorun.

cok tsk,faydali bilgiler ve tatmin edici.konfor ve ic dizaynda kullanilan malzeme icin yorumlarin varmi?:)
 
iç dizaynda kullanılan malzeme sınıf standartlarını karşılıyor yani kalitesiz bir malzeme yok ancak tasarım kötü yada her zevke hitap etmiyor retrocular bayılır bu tarz iç mekanlara bir zamanların amerikasının yepyeni hali gibi tamamen zevk anlıyacağınız tercih size kalmış almanyada genelde 2.2crd motoru tercih edilir pt cruiser'ın hem daha yeni bir motor hemde en önemlisi esp sunuluyor 2.2crdlerde
 
konforu unutmuşum süspansiyon sistemi sert karakterlidir ancak bir amerikan olması sebebiyle oldukça konforludur konforu sağlayansa amortisör uzunluğunun fazla olması
kimilerine göre e segmentine yakın konfor özellikleri sunuyor yabana atılacak bir araç değil özellikle konu izolasyon ve konfora gelince ciddi anlamda sessiz bir araç pt cruiser
dipnot : gt modelinde yani 2.4 turbolarda cruise control standart donanımda ayrıca oldukça donanımlıda yani bunu sadece cc olduğu için yazmadım , yazamadığım daha birçok ekstraya sahip
 
Bu aracı almanya da bulunduğum dönemde kullanma fırsatı buldum. Fırsatı buldum diyorum çünkü araba toplam 5 aylık sürenin 3 ayını serviste geçirdi. Sıfır olarak alındığı halde, önce komple şanzuman değişti ( 1 ay yattı araç), sonra debriyaj la ilgili başka bi sorundan ötürü 1 hafta daha yattı serviste; onun ardından bilmem ne sensörü arızalı diye o sensör iptal edildi. Bu işlemlerin hepsi yetkili chrysler servisinde yapıldı, ve bu sürede bize yedek araç verildi. ama araçtan kesinkez soğuttu.
2.2 crd idi araç, yakıt tüketimi kasaya göre düşüktü, ama aracı kullanamayınca az yakmasının pek bir anlamı olmuyor. Uzun yolda yorucu bir araç bence. Vites kolu Corsa A gibi, eski kullanışsız bir görüntüsü var. iç mekan orjinal döşemeleri çok adi, bizim aracınki özel döşenmişti. Hala almak istiyorsanız kara sizin. ;)
 
Bu aracı almanya da bulunduğum dönemde kullanma fırsatı buldum. Fırsatı buldum diyorum çünkü araba toplam 5 aylık sürenin 3 ayını serviste geçirdi. Sıfır olarak alındığı halde, önce komple şanzuman değişti ( 1 ay yattı araç), sonra debriyaj la ilgili başka bi sorundan ötürü 1 hafta daha yattı serviste; onun ardından bilmem ne sensörü arızalı diye o sensör iptal edildi. Bu işlemlerin hepsi yetkili chrysler servisinde yapıldı, ve bu sürede bize yedek araç verildi. ama araçtan kesinkez soğuttu.
2.2 crd idi araç, yakıt tüketimi kasaya göre düşüktü, ama aracı kullanamayınca az yakmasının pek bir anlamı olmuyor. Uzun yolda yorucu bir araç bence. Vites kolu Corsa A gibi, eski kullanışsız bir görüntüsü var. iç mekan orjinal döşemeleri çok adi, bizim aracınki özel döşenmişti. Hala almak istiyorsanız kara sizin. ;)

Seninkide bayagi bi sanssizlikmis gökhan:(o kadar süre icerisinde bu kadar ariza cikarmasi,cok tsk yorumlarin icin,zaten karar vermemistim almak icin,2004 model icin bu fiyat cezbetti beni
 
iç dizaynda kullanılan malzeme sınıf standartlarını karşılıyor yani kalitesiz bir malzeme yok ancak tasarım kötü yada her zevke hitap etmiyor retrocular bayılır bu tarz iç mekanlara bir zamanların amerikasının yepyeni hali gibi tamamen zevk anlıyacağınız tercih size kalmış almanyada genelde 2.2crd motoru tercih edilir pt cruiser'ın hem daha yeni bir motor hemde en önemlisi esp sunuluyor 2.2crdlerde

Ic dizayn gercektende gicik,eger birazcik daha iyi olsaydi eksilerine cok fazla bakmazdim cünkü bizim bütcemize hitab eden bütün arabalarda bulabilirsin bunlari,yani kisacasi o kadar kusur kadi kizindada olur:)cok tsk tekrardan yüksel
 
Geri
Üst