- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 608
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
bu motorların çalışma sesinden arızasını söyleyebilecek sağlam bir usta bulmamız lazım.varsa adresi paylaşılsın yoksa da masraftan kaçmayalım forum olarak yetiştirelim bir usta
vites değişiminden sonra 1 2 saniyelik yığılma varsa rolanti ayarlayıcısını temizletin.
gazdan çekince tekliyorsa stop ediyorsa hava hortumlarını kontrol edin.
normal seyir halinde tekliyorsa bobin, buji & kabloları, debimetre, enjektörlere gelen pislik neden olabilir.
çalışırken arıza lambasının yanması ve ardından stop edip çalışmama durumunda v kayışın oralarda kopmuş bir kablo (krank sensörüydü herhalde) olabilir.
gaz telinin yanındaki siyah kapağı açıp altındaki sibopta benzini kontrol etmek eğer yoksa ecunun altında bulunan benzin pompa rölesinin sağlamlığını kontrol etmek......
8 senede çekerek öğrendiğim olası sebepler

benimde buji & kablolarını oksijen sensörünü ve tps yi değiştirmem lazım gaz pedalında bir noktada sertleşme oluyor (büyük kelebeği açtığında) o noktaya kadar gaz kesip verme yapıyor.

vites değişiminden sonra 1 2 saniyelik yığılma varsa rolanti ayarlayıcısını temizletin.
gazdan çekince tekliyorsa stop ediyorsa hava hortumlarını kontrol edin.
normal seyir halinde tekliyorsa bobin, buji & kabloları, debimetre, enjektörlere gelen pislik neden olabilir.
çalışırken arıza lambasının yanması ve ardından stop edip çalışmama durumunda v kayışın oralarda kopmuş bir kablo (krank sensörüydü herhalde) olabilir.
gaz telinin yanındaki siyah kapağı açıp altındaki sibopta benzini kontrol etmek eğer yoksa ecunun altında bulunan benzin pompa rölesinin sağlamlığını kontrol etmek......
8 senede çekerek öğrendiğim olası sebepler


benimde buji & kablolarını oksijen sensörünü ve tps yi değiştirmem lazım gaz pedalında bir noktada sertleşme oluyor (büyük kelebeği açtığında) o noktaya kadar gaz kesip verme yapıyor.