buzlanmanın azizliğine uğradım :(

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hkasap
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yaklaşık 1 ay sonra, sonunda arabamı geri alabildim. evet arkadaşlar baya bir mağdur oldum. sürekli, servis topu sigortaya attı, sigorta da servise. sözde yetkili ve anlaşmalı servis diye arabayı tesli ettim, bin pişman oldum. size, yapılanları ve masrafları yazıyorum ki bu sorunla karşılaşanlara örnek teşkil etsin....

balans ve rot ayarı yapılması --- 27.00
mekanik işçiliği --------------------- 90.00
jant tamiri -------------------------- 108.00
ön teker tamir seti --------------- 140.02
sol alt tabla ------------------------ 287.24

kdv dahil toplam ------------------ 769.66


bu kadar bekletilmeme rağmen içime sinmedi. örneğin, jantı boyamışlar ama orjinal simli rengi değil ve yaralı lastiği değiştirmemişler. tabiiki bu durum eksperden kaynaklanıyor. lanet olsun dedim aldım arabayı.
 
Kardeş geçmiş olsun!
 
burda sigorta şirketinin önemi ortaya çıkıyor
 
arkadaşlar merhabalar,
aynı durumla karşılaşan bir arkadaşın msjını üzerine aklıma gelmişken buraya gelişmeleri aktarmak istiyorum..

öncelikle 2 hafta kadar önce yeni bir araç satın aldım ve bendeki Corsa'yı da babama devrettim.. tamirden sonra uzun süre aracı kullandım, neredeyse 2 yıl, bir sorunu yoktu.. babam aracı eskişehir'e götürmeden önce ankara'da (opan yetkili servisi) 60bin bakıma soktu.. serviste direksiyon dişlilerinden birinde problem var demişler ve mecburen değiştirtmiş..

aracım opan yetkili servisi'de tamir olmuştu ve bu konuyla ilgili onları uyarmıştım.. bakıldı, problem yok demişlerdi.. şimdi de hatalarını kabul etmemişler, tahmin edeceğiniz üzere başka sebepler söylemişler.. bize 200TL civarında ekstra masrafı oldu..

bununla beraber şöyle bir sıkıntı daha var.. daha önce belirttiğim gibi işçilikle beraber 769.66TL hasar faturalanmıştı.. yeni aracımı alırken aklıma geldi, Corsa'yı da taşıt sorgulattım.. aynı tarihte 2000TL hasar gözüküyor..

artık eksperin mi yoksa yetkili servisin mi hatası (!) bilmiyorum ama bize maddi zarara uğrattılar.. aslında bu durum her türlü soru işaretlerine de neden oluyor..
 
2000TL hasar gözükmesinin sebebi, ödemeyi trafik sigortasının değil direk kaskonun yapması olabilir.. eğer trafik sigortası ödeme yapsaydı ödenen rakam çıkardı sorgulamada.. ancak kasko şirketi kendi ödediği için bi rakam sallayıp yazıyorlar hasara..
 
her taraf düzensizlik bu memlekette...insan iş yaptırdığına,yaptıracağına pişman oluyor...
 
Servis mi, Tövbe...
Belki garanti bitene kadar sabır denebilir.

Oto tamirhaneleri ve tecrübeli ustalar sağolsun..
Göre göre, konuşa konuşa halletmek varken neden Servise öpülelim ki...
 
Jantınız Eğilmiş Olabilir Yada Rot Ayarını Bozulmuş Olabilir Rotbalanscıya Veya Jant Lastikçiye Gidip Bir Baktırın
 
Jantınız Eğilmiş Olabilir Yada Rot Ayarını Bozulmuş Olabilir Rotbalanscıya Veya Jant Lastikçiye Gidip Bir Baktırın

2 yıl önceki bir talihsizlik..
 
Geri
Üst