• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Bunu aracınıza asarmıydınız :) :) :) :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Asarızda bir faydası olacagını sanmıyorum :)
 
ben asarım sonra babamda beni asar :D
 
Zamanında az gezmedik. Tepki de aldık, alkış da (herhalde ne demek istediğim anlaşılmıştır :D).
 
pompanın ucu münasip bir yere denk getirilmiş:)15milyon araç 1 gün değil 1 yılda trafiğe çıkmasa yurdum nsanının pahalı benzinden ucuza geçirtilebileceğine hiç inanmayanlardanım.o halde durmak yok yolunmaya devam.
 
işin komik yani araba dci :)
 
Bu tür küfür içeren semboller sitenin kapanmasına bile sebep olabilir !
Konu kapatılmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst