• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Bunları Görünce Araba Kullanmadığımı Anladım??

Süperler, Çok Güzel bir Video...

Gözümü Kırpmadan İzledim valla...

Paylaşım için Teşekkürler...
 
bu video paylaşılmıştı ama yinede teşekürler...
 
valla bende araba kullanamıyorum o zaman:D
 
ya şimdi sen bu videoyu koydun ya herşeyden tiksindim ya:D adamlar resmen konuşturmuş araçları buz pateni varmış gibi kayıyor arabalar paylaşım için saol
 
Bi ara boş pist bulup denemrk lazım.
Bizim neyimiz eksik onlardan:)
 
Arabalar yılan gibi dans ediyorlar.
Cok seri olmak lazım.
 
uçak pistine çıkın herkes yapar yafs bunları en azından ileri doğru giderken arkayı atın geri geri gitmeyi çoğu kişi yapar:D ben bi kaç video izlemiştim adamlar iki teker üzerinde gidiyordu:D hatta woswogen cadyy gidiyordu bi videoda:D ağzım açık izliyordum videoyu adamlar istedikleri zman iki teker üzerinde bayağı bşi gidiyorlar:D paylaşım içn soal.. bunlarda güzel şow yapmışlar...
 
benim elim bundan sonra bisiklet sürer valllaaahh
 
helaaaall!! harbi süperler yaaa. spin oalyına bittim.
 
Geri
Üst