• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Bunları Görünce Araba Kullanmadığımı Anladım??

ya harbi biz el arabası sürüyormuşuz bunlar ayakta alkışlanır...
 
adamlar söforlük yapmıyo sanat yapıyolar
 
güseLde tek geçilcek kadar da deil yaa :)
 
valla helal olsun ne diyeyim ama benimde çalışma ortamım ve boş zamanım muhakkak bir iki numarasını yapabilirim değil mi? :)
 
spin atıp geri geri gitme numarası baya iyimiş
 
güzel tabii ama trafikte işler başka :)





Ahmet Altınçubuk
 
güzel şovlar :good:
 
Geri
Üst