Buji ve buji kablosu

ozkanakman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
selam arkadaşlar.arabam 2.5 omega b araç lpg deyken gaza basınca 3000 devire kadar yığılma oluyo araba gitmiyo.benzindeyken birazdaha az oluyor.bence ateşleme sisteminden die tahmin ediyorum.çünkü prinsin bayisinde ayarlattım gaz ayarın çok güzel dediler.

sorum şunlar:
1 ateşleme sistemindenmi yapar
2 hangi marka buji almalıyım tek veya çift tırnak
3 buji kablolarınıda değiştirmelimiyim.hangi marka almalıyım.

20000 km öncebujiler değişmiş
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,520
Tepki puanı
254
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Rölantide iken de tekleme varmı? Varsa, arızanın kaynağı çok büyük ihtimalle ateşleme sistemidir. Öncelikle bujileri değiştirin, kablolar eskiyse onları da değiştirin.
 

caliman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
878
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
bujiler bidefa değişşin öncelikle km si fazla kablolara gelince kaç yıllık kablolar?ben dün kablo değiştim rolanti titremesiznde hissedilir azalma oldu bılgınıze ben gm kablo kullandım 80tl vctra a
 

ozkanakman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
evet rolantidede titriyor.hatta rolantide gaza basarken bile titriyor
 

moonwalker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
69
Tepki puanı
0
Puanları
6
Siteyi ziyaret et
Boch tek tırnak platin lpg-cng buji takın kablolarda problem varsa zaten değişmesi gerekir. Ben bu bujiyi kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim.
 

M.YILDIZ

Forum USTA'sı
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
6,698
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
takım bujı ve bujı kabloları degısmesı gerek cok sık arızlanıyor 2.5 larda ıscılıgı bıraz zor
 

adil_adil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
57
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Boch tek tırnak platin lpg-cng buji takın kablolarda problem varsa zaten değişmesi gerekir. Ben bu bujiyi kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim.

kesinlikle doğru:

http://www.bosch-automotive-catalog..._BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true linki tıklarsan bosch un sitesindede iki tip lpg bujisinden bahsediyor.

bendeki çift tırnak aynı olayı yapıyor lpgde. bende çift tırnaktan memnun değilimdeğiştirince tek tırnağa geçmek en mantıklı çözüm olarak gözüküyor
 

moonwalker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
69
Tepki puanı
0
Puanları
6
Siteyi ziyaret et
Sitede iki tip lpg-cng bujisi gözüküyor, platin uçlu ve 30.000 km ömrü olan buji daha doğru olur diye düşünüyorum, diğerinin ömrü 15.000 ve platin uçlu değil.
 

GUARDIAN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
148
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
slm bulabilirsen denso performans bujiyi tavsiye ederim ben kullanıyorum. bulamazsan da orginal GM al omegaların bujileri çift tırnaklıdır kablolarıda kesinlikle GM al 2 takım satılır sag ve sol fiyatıda yaklaşık 250-300 civarında olması lazım

vakum hortumlarınıda kontrol et hava kanallarını açmıyor olabilir
bana kalırsa degiştirmeden önce ateşlemeyi Tech 2 le kontrol ettir.
nede olsa buji için nedeyse yarım motor iniyor :)
 
Üst