buji opellerde nasıl olacak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan katipoglu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

katipoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2007
Mesajlar
139
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar buji opellerde lpg varsa hangisinden olacak
çift tırnak mı tek tırnakmı ben orjinal çift tırnak aldım
lpg ci dedi tek tırnak tak . 3000 devirde tekleme ve kasma var. sizce nasıl olmalı
 
benimkinde çift tırnak vardı lpg de taktırdım aynı buji ile hiç bir sorun yok. bahsi geçen sorunlarlada karılaşmadım
 
Bence tekleme lpg ayarıyla alakalı,yada lpg ile ilgili bi sistemden kaynaklanıyor.Forumda bujilerle ilgili başka konuşmalarda olmuştu.Bence tektırnak olayı yanlış.LPG de 4 tırnaklı bosch super 4 buji kullananlarda var.Hemde çok da memnunlar.Her ustanın sözüne inanmamak lazım :)
 
Ben LPG'de Super 4 kullanıyorum, sorun yok, artıları var ..
 
Netleştirelim lütfen

Arkadaşlar buji olayını konusuryoruz ama şunu unutmamak lazım ve usta üyelerin buna son noktayı koyması lazım....

Yani bir arkadaşımız bir servise gidiyor, diyoki mesela bosh4super buji takalım mı? Artık usta da ya bilmediginden ya da kendi elinde olanı satmak için gerek yok, hatta hiçbir temele dayanmayan düsüncelerini iice dogrulamak icin, arabayı motoru yakarsın valla diyenler bile oluyor. Sırf buji degil bicok konuda,
Yani demem o ki, ülkemizde yetişmiş teknik eleman sayısı o kadar az ki biz türklere özgü olan denem-yanılmayı huy edinmişiz...Herkes deniyor, kimisinin parası cok denemekten zarar yok diyor, kimisi de üç kuruş kar etmek için yatırıyor parasını ürünlere, ve belki de işe yarayan bir şey, aracındaki başka bir seyin tetiklemesi sonucu işe yaramıyor. Bilmem anlatabildim mi?

Bu tarz konuları yetkili ve bilgili üyelerin netleştirmelerini rica ediyorum..

Yapılan her yoruma ve burada yazılanlara da saygım sonsuz, yanlış anlaşılmasın...

İyi forumlar
 
Arkadaşlar buji olayını konusuryoruz ama şunu unutmamak lazım ve usta üyelerin buna son noktayı koyması lazım....

Yani bir arkadaşımız bir servise gidiyor, diyoki mesela bosh4super buji takalım mı? Artık usta da ya bilmediginden ya da kendi elinde olanı satmak için gerek yok, hatta hiçbir temele dayanmayan düsüncelerini iice dogrulamak icin, arabayı motoru yakarsın valla diyenler bile oluyor. Sırf buji degil bicok konuda,
Yani demem o ki, ülkemizde yetişmiş teknik eleman sayısı o kadar az ki biz türklere özgü olan denem-yanılmayı huy edinmişiz...Herkes deniyor, kimisinin parası cok denemekten zarar yok diyor, kimisi de üç kuruş kar etmek için yatırıyor parasını ürünlere, ve belki de işe yarayan bir şey, aracındaki başka bir seyin tetiklemesi sonucu işe yaramıyor. Bilmem anlatabildim mi?

Bu tarz konuları yetkili ve bilgili üyelerin netleştirmelerini rica ediyorum..

Yapılan her yoruma ve burada yazılanlara da saygım sonsuz, yanlış anlaşılmasın...

İyi forumlar

Eğer eski konulardan bujiler ile ilgili olan tartışmaları okuduysanız yetkili kişilerin onay verdiğini ve kullanan arkadaşların da çok memnun olduğunu görürsünüz.Saygılar..
 
Arkadaşlar buji olayını konusuryoruz ama şunu unutmamak lazım ve usta üyelerin buna son noktayı koyması lazım....

Yani bir arkadaşımız bir servise gidiyor, diyoki mesela bosh4super buji takalım mı? Artık usta da ya bilmediginden ya da kendi elinde olanı satmak için gerek yok, hatta hiçbir temele dayanmayan düsüncelerini iice dogrulamak icin, arabayı motoru yakarsın valla diyenler bile oluyor. Sırf buji degil bicok konuda,
Yani demem o ki, ülkemizde yetişmiş teknik eleman sayısı o kadar az ki biz türklere özgü olan denem-yanılmayı huy edinmişiz...Herkes deniyor, kimisinin parası cok denemekten zarar yok diyor, kimisi de üç kuruş kar etmek için yatırıyor parasını ürünlere, ve belki de işe yarayan bir şey, aracındaki başka bir seyin tetiklemesi sonucu işe yaramıyor. Bilmem anlatabildim mi?

Bu tarz konuları yetkili ve bilgili üyelerin netleştirmelerini rica ediyorum..

Yapılan her yoruma ve burada yazılanlara da saygım sonsuz, yanlış anlaşılmasın...

İyi forumlar

Öyleyse forumdan araştırmak yerine git güvenilir ustalara sor derim...
 
Geri
Üst