Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu da benim araç.son hali angel farlar koni amortisör ve spor yay
arkadaşım lastiklerin sadece görünüm açıısından güzel bi arabaya orjinalinden en fazla 2 inç. büyük jant takmak en ii sidir o arabandaki jantlar bi müddet hızdan sonra lastiğin içinden yarıp çıkaçaktır kasislere 60 weya daha fazlasıyla girersen yine aynısı olacaktır dikkat gerçekten hem sana hem arabana yazık olur ama angelların güzel jantlarda güzel ama anlattımya o bakımdan kötü!!!!
arkadaşım lastiklerin sadece görünüm açıısından güzel bi arabaya orjinalinden en fazla 2 inç. büyük jant takmak en ii sidir o arabandaki jantlar bi müddet hızdan sonra lastiğin içinden yarıp çıkaçaktır kasislere 60 weya daha fazlasıyla girersen yine aynısı olacaktır dikkat gerçekten hem sana hem arabana yazık olur ama angelların güzel jantlarda güzel ama anlattımya o bakımdan kötü!!!!
eksiği yok fazlası var. fazlalarını soyle sıralayabılırım: asılan bayraklar stickerlar aracın sadeliğini bozmuş. bence hepsi sökülmeli. kalbimizde taşınmalı. kapı direklerinin siyah olmasını bende dusundum ama mumkun dııl gibi. cunku camın ust tarafı da beyaz ve bırleşık direklerle. jantlarda guzel cam filmide guzel, renkte guzel. ama sticker vs hiç mi hic olmamış.