- Katılım
- 13 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,380
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
bujilerimin değişme vakti gelmişti. (opel garage a gitme niyetindeydim ama arefe gunu olması nedeniyle yarım gunluk çalışma saatlerine yetişemedim kısmet diilmiş...) gittim bosch car service e ve bosch super4 buji istedim. araçtan çıkan orjinal GM bujilere baktım ve 2 tırnaklı. ustamı arayıp "4 tırnak buji sorun çıkartır mı?" diye sordum ve o da "sen yine 2 tırnaklı al, 4 tırnaklılar arıza lambası yakabiliyo" dedi. ben de 4 tane bosch super plus yttrium aldım taktırdım. resmi aşağıda...
http://www.boschtr.com/press/media/img_press/img_buyuk/1-AA-12499.jpg
1- bu yttrium bujilerden kullanan var mı? farkı nedir? bi memnuniyeti, sorunu ya da fikri olan? performansa etkisi?
2- 4 tırnaklı buji kullanıp arıza lambası yanan veya başka sorunla karşılaşan? (okudum butun başlıklarda çoğunluk memnun)
teşekkürler...
http://www.boschtr.com/press/media/img_press/img_buyuk/1-AA-12499.jpg
1- bu yttrium bujilerden kullanan var mı? farkı nedir? bi memnuniyeti, sorunu ya da fikri olan? performansa etkisi?
2- 4 tırnaklı buji kullanıp arıza lambası yanan veya başka sorunla karşılaşan? (okudum butun başlıklarda çoğunluk memnun)
teşekkürler...