- Katılım
- 21 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,804
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 48
Motorunuzun yeni itici gücü Bosch Süper 4
Bosch'un bir diğer yüksek teknolojik buluşu. Bosch Super 4, bujide son teknolojik gelişme olan <<izolatörde çakan kıvılcım>> prensibi ile çalışır. Gümüş kaplı sivriltilmiş bir orta elektrod ile 4 adet ince elektroddan oluşan, önemli avantajlar sağlayan bu buji kombinasyonu dünyada tektir. Buji kıvılcımı, motorun hızlanmasına ve güç sarfiyatına göre en uygun ateşlemeyi sağlamak için daima en iyi ve emin yolu seçer.
Yeni Bosch Süper 4. Teknik olarak üstün bir yenilik - Sizin aracınız için de!
Bosch Süper 4, tüm ömrü boyunca ve her sürüş koşulunda bilinen bujilerden önemli ölçüde daha verimli.
Avantajları:
Hızlanmada hissedilir iyilişme
Belirgin şekilde daha sessiz çalışma
Üstün motor performansı
Fabrikada, gereken şekilde ayarlanmış elektrod aralığı
Bosch'un Super 4 bujileri konvansiyonel bujilerden şu bakımlardan farklıdır
Dört simetrik olarak ayarlanmış negatif elektrot
Bakır özle kaplı krom nikel alaşımdan yapılmış gümüş plakalı bir merkez elektrodu
Bujinin kullanım süresimni uzatmak için öncede ayarlanmış elektrot aralığı
Super 4 bujiler, konvansiyonel bujiler üzerine şu iyileştirilmiş özellikleri gösterir
Super 4 bujilerindeki negatif elektrotların ince şeklinden dolayı konvansiyonel bujilerde kıvılcım üretimi için gereken güçten daha az güç sarfedilir. Yakıt hava karışımı herbir ateşleme için % 40 daha fazla güç teminiyle ateşlendiğindenbuji verimliliği artar
Sekiz olasılıklı buji tırnak aralığından dolayı daha büyük ateşleme güvenilirliği
Yüzey aralık teknolojisinden dolayı kendi kendini temizleme
Genişletilmiş ısı aralığı
Super 4 bujiler, daha eski taşıtlarda dahi kullanılabilir. Bu sayede taşıtlar modern buji teknolojisinin faydalarına erişmiş olur
İyileştirilmiş düşük sıcaklık davranışı ve kendi kendini temizleme özelliğinden dolayı soğuk çalıştırmalarda konvansiyonel bujileriden üç katı daha fazla etkinliğe sahiptir.
İyileştirilmiş soğuk çalışma davranışı ve hatta ısıtma fazında artan ateşleme güvenirliği yanmamış yakıt miktarını azaltır ve böylece HC emisyonlarını aşağıya çekilir. Bu durum katalitik konverterin servis ömrünü uzatıcı etkiye sahiptir.
Hava-yakıt karışımı birikintileri öncelikle zorlu ivmelenmelerde ki sürüşlerde meydana gelir. Artan ateşleme olasılığıyla Bosch'un Super 4 bujileri muhtemel ateşleme başarısızlıklarını önler ve bundan dolayı sürekli ivmelenme sağlar.
Bir denemede üçüncü yada dördüncü viteste 30 km/h'dan 120 km/h'a kadar ivmelenmede her bir aşamada 0.4 s kadar iyileştirilen bir değerle neticelendi. Sollama esnasında sürücünün ve yolcuların iyileştirilmiş güvenliğinin sağlanmasıyla ivmelenme mesafesi beş metreye kadar azaltıldı
bu linkten inceleyebilirsiniz
http://aa.bosch.de/boaa-tr/Product.jsp?prod_id=76&ccat_id=26&language=tr-TR&publication=1
Bosch'un bir diğer yüksek teknolojik buluşu. Bosch Super 4, bujide son teknolojik gelişme olan <<izolatörde çakan kıvılcım>> prensibi ile çalışır. Gümüş kaplı sivriltilmiş bir orta elektrod ile 4 adet ince elektroddan oluşan, önemli avantajlar sağlayan bu buji kombinasyonu dünyada tektir. Buji kıvılcımı, motorun hızlanmasına ve güç sarfiyatına göre en uygun ateşlemeyi sağlamak için daima en iyi ve emin yolu seçer.
Yeni Bosch Süper 4. Teknik olarak üstün bir yenilik - Sizin aracınız için de!
Bosch Süper 4, tüm ömrü boyunca ve her sürüş koşulunda bilinen bujilerden önemli ölçüde daha verimli.
Avantajları:




Bosch'un Super 4 bujileri konvansiyonel bujilerden şu bakımlardan farklıdır
Dört simetrik olarak ayarlanmış negatif elektrot
Bakır özle kaplı krom nikel alaşımdan yapılmış gümüş plakalı bir merkez elektrodu
Bujinin kullanım süresimni uzatmak için öncede ayarlanmış elektrot aralığı
Super 4 bujiler, konvansiyonel bujiler üzerine şu iyileştirilmiş özellikleri gösterir
Super 4 bujilerindeki negatif elektrotların ince şeklinden dolayı konvansiyonel bujilerde kıvılcım üretimi için gereken güçten daha az güç sarfedilir. Yakıt hava karışımı herbir ateşleme için % 40 daha fazla güç teminiyle ateşlendiğindenbuji verimliliği artar
Sekiz olasılıklı buji tırnak aralığından dolayı daha büyük ateşleme güvenilirliği
Yüzey aralık teknolojisinden dolayı kendi kendini temizleme
Genişletilmiş ısı aralığı
Super 4 bujiler, daha eski taşıtlarda dahi kullanılabilir. Bu sayede taşıtlar modern buji teknolojisinin faydalarına erişmiş olur

İyileştirilmiş soğuk çalışma davranışı ve hatta ısıtma fazında artan ateşleme güvenirliği yanmamış yakıt miktarını azaltır ve böylece HC emisyonlarını aşağıya çekilir. Bu durum katalitik konverterin servis ömrünü uzatıcı etkiye sahiptir.
Hava-yakıt karışımı birikintileri öncelikle zorlu ivmelenmelerde ki sürüşlerde meydana gelir. Artan ateşleme olasılığıyla Bosch'un Super 4 bujileri muhtemel ateşleme başarısızlıklarını önler ve bundan dolayı sürekli ivmelenme sağlar.
Bir denemede üçüncü yada dördüncü viteste 30 km/h'dan 120 km/h'a kadar ivmelenmede her bir aşamada 0.4 s kadar iyileştirilen bir değerle neticelendi. Sollama esnasında sürücünün ve yolcuların iyileştirilmiş güvenliğinin sağlanmasıyla ivmelenme mesafesi beş metreye kadar azaltıldı
bu linkten inceleyebilirsiniz
http://aa.bosch.de/boaa-tr/Product.jsp?prod_id=76&ccat_id=26&language=tr-TR&publication=1
Moderatör tarafında düzenlendi: